Babyklar skriver:
go aften damer 
Som sagt fik vi jo afvide igår at vi skal have en lille skøn supermand
vi har så en del tøj både til piger og drenge som vi så småt er begyndte at kigge igennem idag, da vi ligeså godt kan få pige tøjet solgt videre og så selvf kigge hvad vi har af drenge tøj og hvad str det er i
(vi ved godt der er længe til endnu til prinsen kommer ud)
Så kommer mit spørgsmål: Hvad er jeres erfaringere med babytøj, hvilken str kan de små bruge i længst tid ? - og hvor meget skal man ca have af hver str ? - hvis man kan skære det ud på den måde.
sådan så man ikke få/køber for meget
- håber i forstår mit spørgsmål

Åhh ja tøj dramaet det kan jeg godt huske 
TROEDE jeg havde oki styr på det.. MEN NEJ 
Jeg købte meget lidt 50 - det meste var 56 og 62.
Da både min mor og svigermor har fået nogenlunde str børn.
Men jeg blev sat igang 1 mdr før. Dvs jeg fik et barn på 2650 g og 48 cm.. så jeg startede altså ud i en str 44
og derefter 48 og så ku jeg begynde og bruge mit 50 (som jeg så også måtte købe mere af)
Så jeg vil sige - sørg for og ha noget 50 og 56.
Man ska også tænke på at hvis barnet feks er 53 cm, så er det stadig en str 50 der vil passe bedst, da hovedet jo ikk tæller med i tøjstr
Mere så barnet ikk svømmer i det.
Og HUSK og købe efter hvilket barn du får, mange af tingene nu er jo vinterrelaterede, med for og sådan!
Jeg har desværre en masse søde sommerkjoler hun ikk når og bruge fordi hun er fra august og først er i 56/62 nu
Hvis det har interesse har jeg li lagt neutralt tøj op til salg, se evt på min profil 
STORT TILLYKKE M GRAVIDITETEN 
Anmeld