Dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

SussieThyssen

ri.ul skriver:

Det er jo lidt for dårligt, for så sidder man her som 24 årig, og faktisk ikke aner hvad der foregår inde i ens krop hehe

Bare spørg løs sveske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

RiUL

Maise skriver:

hahaha kan kun huske at øvede derhjemme os veninder med bananer og kondomer.

Hahahaha

Anmeld

22. december 2010

RiUL

SussieThyssen skriver:

Bare spørg løs sveske

Tusind tak! Det vil jeg så gøre 

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Maise skriver:

Kære fru lære

Kan du så fortælle mig hvorfor de på fertillitetsklinikken sagde da de scannede mig at mine æg ikke (PGA PCO) ikke ville modnes nok i den cyklus til at kunne blive store/gode nok til at kunne blive befrugtet, men min mens kom aldrig derefter, for jeg var blevet gravid og har nu en datter på snart 1 år - hurra for mine mirakelæg.

Min eneste tanke er at jeg har haft en længere cyklus end de har kunne regne ud. Men undrer mig, de er jo eksperterne, hmmm

Tjaaa...naturens veje er jo utrolig, og det kan jo være din krop af en eller anden grund lige pludseligt har besluttet sig til at gøre noget andet end forventet.
Det er lidt ligesom med fx børnesygdomme...de fleste, men bemærk KUN de fleste, får børnesygdommene een gang i livet..og så er der altså ind imellem de, der kan få dem flere gange.
Videnskaben, kan kun forholde sig til det mest gængse og almindelige, når de skal arbejde, og så må de tage dem, der ikke er så almindelige, når de dukker op.
Der vil altid være undtagelser, der bekræfter regelen

Anmeld

22. december 2010

Maise

SussieThyssen skriver:

Tjaaa...naturens veje er jo utrolig, og det kan jo være din krop af en eller anden grund lige pludseligt har besluttet sig til at gøre noget andet end forventet.
Det er lidt ligesom med fx børnesygdomme...de fleste, men bemærk KUN de fleste, får børnesygdommene een gang i livet..og så er der altså ind imellem de, der kan få dem flere gange.
Videnskaben, kan kun forholde sig til det mest gængse og almindelige, når de skal arbejde, og så må de tage dem, der ikke er så almindelige, når de dukker op.
Der vil altid være undtagelser, der bekræfter regelen

ja for de kunne ikke forklare det på fertillitets klinikken. det var mig selv der spurgte om de ikke kunne have scannet mig for tidligt i forhold til cyklus, men det skulle de have styr på, men lucky me for jeg har ihvertfald en fantastisk pige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Maise skriver:

ja for de kunne ikke forklare det på fertillitets klinikken. det var mig selv der spurgte om de ikke kunne have scannet mig for tidligt i forhold til cyklus, men det skulle de have styr på, men lucky me for jeg har ihvertfald en fantastisk pige.

Åhhh for en lille guldklump
Tak for de små og store mirakler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.