Kan de sove for meget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

morethanperfect

Mia&Tonny skriver:

Der er absolut intet at være i tvivl om når prinsessen giver lyd om at hun er sulten... Hihi..

Heh .. Så tror jeg ikke der sker noget ved hun sover SÅ godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

SussieThyssen

Mia&Tonny skriver:

Ja ved det er et mærkeligt spørgsmål, men kan de sove for meget??

Siden vores datter er begyndt at få mme, så sover hun super godt og meget, men det gør jo så at hun ikke spiser så meget som hun sådan set skal... Hun tager ca 200ml pr måltid, men ''problemet'' er at hun kun i gennemsnit er vågen 3 gange... Hun sover igennem om natten, vågner mellem 5 og 6 - der får hun så en flaske og er vågen til mellem halv 7 og halv 8... Og sover så til alt mellem 12 og 3... Som regel til omkring kl 2... Så er hun vågen til ca kl 16 og sover så til ca 20 hvor hun får hendes natflaske og sover så kl ca 21.30....

Men hun får jo kun 600ml hvor hun sku ha næsten 850, men har bare ladt mig fortælle at man ikke må vække spædbørn!? Fordi at de sover fordi de udvikler sig??

Nogle gode råd om hvad jeg skal???

Hun er 2mdr og vejer 5kg, hun ligger over hendes kurve så hun trives jo....

Giv hende nopget vælling til aftensovetid, så er du sikker på hun får den mad hun have, og så ellers en gang kamillete bagefter, så hun får væske nok.
Så skal du ikke bekymre dig så meget om kvantummet.
Maizenavælling er så fyldt med protein og krudt at hun rigeligt får hvad hun skal bruge for 2 måltider i sådan en flaske.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

Mia&Allan

SussieThyssen skriver:

Giv hende nopget vælling til aftensovetid, så er du sikker på hun får den mad hun have, og så ellers en gang kamillete bagefter, så hun får væske nok.
Så skal du ikke bekymre dig så meget om kvantummet.
Maizenavælling er så fyldt med protein og krudt at hun rigeligt får hvad hun skal bruge for 2 måltider i sådan en flaske.

Kærligst
Sussie

Må de ikke først få vælling når de er 3mdr??

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Mia&Tonny skriver:

Må de ikke først få vælling når de er 3mdr??

Næ...mine har fået det med det samme..det tager de ikke spor skade af.

Anmeld

21. december 2010

Mia&Allan

morethanperfect skriver:

Heh .. Så tror jeg ikke der sker noget ved hun sover SÅ godt

Anmeld

21. december 2010

Mia&Allan

SussieThyssen skriver:

Næ...mine har fået det med det samme..det tager de ikke spor skade af.

Super, er det en speciel slags vælling.?

Men hvis jeg erstatter hendes aftenflaske med vælling, så får hun kun 400ml mme, har det noget at sige??? synes jeg at jeg har hørt er lige under grænsen og så skal man et eller andet

Anmeld

21. december 2010

oo

jeg ville godt nok vente med vællingen! og så ville jeg tale med SP, hun kommer vel lige omkring nu, hvis hun er 2 måneder?

i vores ører - som jo er indstillet på vores barn - lyder 200 ml MME af meget på een gang, men hvis det er det hun spiser, så er det jo det hun spiser. 600 ml er dog ikke så meget i døgnet, men på den anden side, så var Sol næsten helt oppe på 1000 ml i døgnet da hun var nogle uger og det har hun selv rettet til henad vejen, så hun nu får ca 800 ml i gennemsnit i døgnet

Anmeld

21. december 2010

oo

og må jeg lige tilføje, at man ikke må give små børn kamillethe længere!! Der er et eller andet i det, som de ikke kan tåle...

Anmeld

21. december 2010

Mia&Allan

Tjuhl skriver:

jeg ville godt nok vente med vællingen! og så ville jeg tale med SP, hun kommer vel lige omkring nu, hvis hun er 2 måneder?

i vores ører - som jo er indstillet på vores barn - lyder 200 ml MME af meget på een gang, men hvis det er det hun spiser, så er det jo det hun spiser. 600 ml er dog ikke så meget i døgnet, men på den anden side, så var Sol næsten helt oppe på 1000 ml i døgnet da hun var nogle uger og det har hun selv rettet til henad vejen, så hun nu får ca 800 ml i gennemsnit i døgnet

Tager også en snak med SP inden jeg giver vælling

Ifølge beregningerne på mme pakkerne, så skal vores prinsesse ha ca 850 ml i døgnet og hvis der er mindre end 200ml i flasken så bliver hun rigtig utilfreds når hun når til bunden  Startede med at give 150ml, men det var ikke nok....

Anmeld

21. december 2010

Mia&Allan

Tjuhl skriver:

og må jeg lige tilføje, at man ikke må give små børn kamillethe længere!! Der er et eller andet i det, som de ikke kan tåle...

Det afhænger af hvem du spørger.... De fleste siger man godt må, at man bare skal undlade honningen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.