DLM skriver:
Det kan godt være at du har ret i det er for tidligt for ham endnu. Jeg forventer bestemt ikke at han skal sove igennem endnu
ville bare være rart, hvis jeg kunne ligge ham ind og putte kl halv otte når han er træt, uden hans mor skal ligge sig hos ham.. og gerne i hans egen seng, men det kan være en nusseklud kan hjælpe på. han vågner nemlig når jeg går ind i stuen igen. men det kommer nok når han er klar til det 
Det med at putte dem uden hjælp er til en Ph.D arbejd... Jeg har begge gange ventet indtil motorisk var klare til at selv stå op og selv ligge ned eller sidde. Det gjord, at de ikke skulle ligge og skrige. Da jeg kunne se, at de var klare, så har jeg lagt ham og de har fyret det af i træmmesengen... Hoppe og rulle og alt muligt. Jeg har ligget ham igen og igen. Efter nogle aftener, når de var klare til at sove begyndte de at selv lægge sig efter en god hoppetur... Men feks den liller er næsten 14 måneder og jeg skal stadig være der, så han kan sove, men heldigvis skal jeg ikke længere vugge ham. Den store er næsten 3 og han tit råber efter han er blevet puttet: mamaaaaa du skal sidde på gulvet! Og så sidder jeg lidt der... Nogle andre gange siger jeg til ham, at jeg skal vaske op og gør rent efter vores aftensmad rod og han siger ok og så sover han
Anmeld