Hjælp vedr. ammestop til 3 mdr. baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Divababy93

jeg anbefaler Pigeon flasker fra babysam, deres sutte hoveder er ginialer, christopher havde også problemer lige ind til vi skiftede til dem håber i finder den rette løsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Fru'Rugaard

sismofutten skriver:

Hej, og tak fordi du lige gad komme med en kommentar :.)

Vi har "desværre" ikke allergi i familien, så det får jeg vidst ikke noget ud af + hun om 3 uger er 4 måneder..
Og så tager hun fint i mod det vi giver hende :-)

Men har talt med min mor, som kun måtte give min lillebror nutramigen dengang hun måtte stoppe med at amme, pga. at hun skulle have medicin, og jeg havde haft slem astma, og man så var bange for at han også ville få det...
Ved ikke om sådan noget også tæller - ved du det?

altså, jeg har os haft astma, og mener min SP sagde at det os talte med, m.h.s til nutramigen, men tror ik at der sker noget når din bebs snart bliver 4 måneder

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

28. december 2010

de-wett

hey Min datter bliver 1 måned i morgen og måtte desværre stoppe med amning fordi hun simpelthen fik ondt i sin lille mavse a det

Jeg stoppede helt fra den ene dag til den anden (selvom dette ikke anbefales), men spurgte lægen til råds og hun syntes også vi skulle stoppe med det samme da det var rigtig synd for prinsessen .

Så udskrev hun 2 små piller. Skulle tage 1/2 , 2 gange daglig (1 hel om dagen) også er det stoppet

held og lykke med det hele .

Hilsen Christina (mor til caroline)

Anmeld

28. december 2010

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Det gør jeg også - bedst af det hele er, at min mand også nyder det - så en rigtig "win-win-situation" :-)

Åh gid det var mig, i hverdagene er jeg alene om natten da manden arbejder og i weekenderne hører han hende simpelthen bare ikke... Plus at det med at skulle være vågen halvanden time om natten, ikke er hans stærke side...

Anmeld

30. december 2010

sismofutten

Mia&Tonny skriver:

Åh gid det var mig, i hverdagene er jeg alene om natten da manden arbejder og i weekenderne hører han hende simpelthen bare ikke... Plus at det med at skulle være vågen halvanden time om natten, ikke er hans stærke side...

Åh ja, jeg føler med dig - er så glad for at min mand vil hjælpe - selv de nætter hvor jeg beder ham blive læggende, kommer han ud og laver flasken, eller tager prinsessen op, indtil jeg har gjort flasken klar :-)

Og der er vidst ikke nogen der nyder at være vågen om natten :-)
1½ timer er godt nok også lang tid - er det hver gang I er oppe så længe?
Og tager din kæreste så ikke lidt over på andre tidspunkter, så du kan få slappet af?

Anmeld

30. december 2010

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Åh ja, jeg føler med dig - er så glad for at min mand vil hjælpe - selv de nætter hvor jeg beder ham blive læggende, kommer han ud og laver flasken, eller tager prinsessen op, indtil jeg har gjort flasken klar :-)

Og der er vidst ikke nogen der nyder at være vågen om natten :-)
1½ timer er godt nok også lang tid - er det hver gang I er oppe så længe?
Og tager din kæreste så ikke lidt over på andre tidspunkter, så du kan få slappet af?

Puha sådan er min mand sku ikke, gid han var... Han tager hende selvf. hvis jeg vækker ham og beder ham om det - men ja så har jeg lidt den holdning at jeg godt kan klare mig selv når det er nødvendigt at vække ham

Hmm ikke rigtig, han arbejder rigtig meget og han har svært ved at finde ''hans plads'' herhjemme når han så er her.. Men det hjælper rigtig meget at hun er begyndt at smile og følge ham såsnart hun kan se ham...  Så jeg håber da absolut det blir bedre, for jeg er da ved at være lidt træt må jeg indrømme

Jeps 1½ til 2 timer, sådan er det altid.. Men det er fordi hun er en gylper så tør ikke bare ligge hende....

Anmeld

5. januar 2011

sismofutten

Mia&Tonny skriver:

Puha sådan er min mand sku ikke, gid han var... Han tager hende selvf. hvis jeg vækker ham og beder ham om det - men ja så har jeg lidt den holdning at jeg godt kan klare mig selv når det er nødvendigt at vække ham

Hmm ikke rigtig, han arbejder rigtig meget og han har svært ved at finde ''hans plads'' herhjemme når han så er her.. Men det hjælper rigtig meget at hun er begyndt at smile og følge ham såsnart hun kan se ham...  Så jeg håber da absolut det blir bedre, for jeg er da ved at være lidt træt må jeg indrømme

Jeps 1½ til 2 timer, sådan er det altid.. Men det er fordi hun er en gylper så tør ikke bare ligge hende....

Du har også helt ret - hvis jeg allerede er vågen og oppe, kan jeg skam ikke se nogen grund til at min mand også skal op :-)

Tror vidst at det er meget normalt, at det første halve års tid ikke er så spændende for mændende (og resten af familien) - min mand sagde meget i starten, at det første halve års tid "bare" skulle overståes og så begynder det sjove :-)
Så hold ud lidt endnu ;-)

Nej, det kan jeg godt se - uhh, det må være hårdt..
Hvor mange gange er du så ca. oppe om natten?

Anmeld

5. januar 2011

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Du har også helt ret - hvis jeg allerede er vågen og oppe, kan jeg skam ikke se nogen grund til at min mand også skal op :-)

Tror vidst at det er meget normalt, at det første halve års tid ikke er så spændende for mændende (og resten af familien) - min mand sagde meget i starten, at det første halve års tid "bare" skulle overståes og så begynder det sjove :-)
Så hold ud lidt endnu ;-)

Nej, det kan jeg godt se - uhh, det må være hårdt..
Hvor mange gange er du så ca. oppe om natten?

Han er begyndt ligeså stille at vise mere interesse i hende nu hvor hun kan lidt mere, og det hænder da at han også skifter hende - men ellers er jeg den der klarer tingene

Anmeld

5. januar 2011

sismofutten

Mia&Tonny skriver:

Han er begyndt ligeså stille at vise mere interesse i hende nu hvor hun kan lidt mere, og det hænder da at han også skifter hende - men ellers er jeg den der klarer tingene

Jeg er sikker på, at så snart hun begynder at vise interesse for ham, ved at smile mere til ham, grine og snakke mere, vil han gerne hjælpe :-)

Det håber jeg i hvert fald for dig :-)

Anmeld

6. januar 2011

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Jeg er sikker på, at så snart hun begynder at vise interesse for ham, ved at smile mere til ham, grine og snakke mere, vil han gerne hjælpe :-)

Det håber jeg i hvert fald for dig :-)

Det bliver stille og roligt bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.