Åh hvor fantastisk at høre... Har tænkt meget på dig idag 
Jeg kan varmt anbefalde allomin, det har min datter taget imod med åbne arme og det gør at hun nu sover usandsynlig godt altid
Mht den syrnede jeg skrev om, så mener jeg godt man kan få den i mærket allomin også, men den er ikke så nem at finde mere så vi bruger den beuve (staves?) har lavet..... Men du vil opleve at mange vil anbefale NAN, jeg vil bare ikke da vi havde rigtig dårlig erfaring med det, men det er jo så forskelligt, vores børn er jo heldigvis ikke ens 
Er altid til tjeneste, hvis du har brug for flere svar eller blot en at skrive med da det ikke altid er en dans på roser at skifte over til mme da det er et værre gedemarked 
Hejsa :-)
Og rigtig glædelig jul - jeg håber at I har haft nogle gode og hyggelige dage :-)
Jeg ville bare lige give en opdate på hvordan det går her hjemme :-)
Vi havde jo lidt nutremigen tilbage, som hun er har fået, indtil bøtten var tom - og så købte vi noget af Beauvais, en alm. og en med det syrnede..
Hun har bare taget super godt i mod flasken, og der gik ikke mange dage før næsten alle måltiderne var skiftet helt ud med flasken, hvilket bare er super skønt :-)
Nu får hun så bryst når hun vågner første gang om natten (hvilket har været kl. ca. 4, og så en gang i løbet af dagen, hvis jeg har bryst-spændinger :-)
Hendes mave har også fungeret rigtig godt og har allerede haft afføring de to sidste dage, uden problemer.
Dog synes jeg ikke at hun sover helt fantastisk - hun sover derimod meget uroligt, men har hun også lige haft et tigerspring, og så skal hun lige have tid til at vænne sig til det :-)
En ting jeg dog undre mig over - ved ikke om du har prøvet det, eller hørt om det - men stort set hver gang hun vågner, når hun har sovet om dagen, så vågner hun og begynder bare at græde med det samme - ville mener at hun var mere mæt, nu hun fik MME, så ved ikke hvorfor hun gør dette?! (og det er også selvom hun er faldet i søvn i mine arme, og får lov til at sove der, til hun vågner..)
Og så spiser hun godt nok ikke så meget af gangen, men ca. hver 3 timer, nogen gange lidt mindre..
Hov, det blev lige lidt langt - ville som sådan bare lige give en opdate - og endnu engang sige tusind tak for dine råd og hjælp :-)
Anmeld