Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh! Jeg synes virkelig det er svært! Vi har lige købt spejlreflekskamera, men det måtte ikke tælle som julegave. Har også for nylig købt ny bil... Og babyting... Og holdt stort bryllup... Jeg var vollontør 09/10 og har siden august gået på dagpenge - dvs. det har stort set været hans penge vi har brugt -Uden brok har han betalt babyhalløj, ventetøj og alt mulig andet. Så ja, jeg synes han fortjener en rigtig god gave, og samtidig synes jeg vi har brugt penge nok i forvejen...
Nå, skal afsted i dag - så må vi se hvad det blir til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
he, he... ja, da jeg læste mit indlæg synes jeg i hvert fald det med bodyen var kommet til at lyde lidt forkert, så ville lige klarlægge hvem bodyen er til... ha, ha, ha
Fedt at I også har fået en klik-sele til din mand og bebs. Med BabyBjörnen skal du bare være opmærksom på at babyen, da den hænger lidt i skridtet i stedet for at sidde, ikke må være så længe i selen...
Juleknus
PeruBaby skriver: he, he... ja, da jeg læste mit indlæg synes jeg i hvert fald det med bodyen var kommet til at lyde lidt forkert, så ville lige klarlægge hvem bodyen er til... ha, ha, ha Fedt at I også har fået en klik-sele til din mand og bebs. Med BabyBjörnen skal du bare være opmærksom på at babyen, da den hænger lidt i skridtet i stedet for at sidde, ikke må være så længe i selen... Juleknus
Okay tak for tippet. Det vil vi lige være opmærksomme på
Suuuuk! Jeg er dårlig til at at købe gaver til Martin! Havde plukveer, frosne tæer(fordi jeg ikke længere kan komme ned i mine støvler), trætte ben, ondt i mit bækken, så jeg GAV OP! Hvor ynkeligt er det lige? "Her har du verdens kedeligste gave, skat - fordi jeg ikke gad vade rundt og kigge mere". Næste år bruger jeg sikkert undskyldningen: "Barnet skreg og det var umuligt at få barnevognen med rundt i butikkerne"
Carina87 skriver: Suuuuk! Jeg er dårlig til at at købe gaver til Martin! Havde plukveer, frosne tæer(fordi jeg ikke længere kan komme ned i mine støvler), trætte ben, ondt i mit bækken, så jeg GAV OP! Hvor ynkeligt er det lige? "Her har du verdens kedeligste gave, skat - fordi jeg ikke gad vade rundt og kigge mere". Næste år bruger jeg sikkert undskyldningen: "Barnet skreg og det var umuligt at få barnevognen med rundt i butikkerne"
Altså jeg har heller ikke haft hverken tid eller overskud til at vade en masse rundt, så jeg har købt over nettet Men ok ja det er måske lige sent nok nu?......
Jeg har købt en lille legetøjs sportsvogn, hvor jeg i æsken har vedlagt et hjemmelavet gavekort. Det er et gavekort til en tur bag rattet i en Ferrari eller Lamborghini, som jeg har fundet frem til på Gavekortet.dk . Min kæreste er vild med Top Gear og flotte biler og her kan han selv få lov at køre rundt på en bane. Han får de første 10 km af mig, men jeg har ikke købt gavekortet endnu, da han så selv har mulighed for at købe mere til, hvis han ikke mener det er nok for en drengerøv som ham Har desværre bare ikke råd til at give ham flere km da det jo er ret pebret. Så har jeg købt ski undertøj og ski strømper til ham som han bruger hver dag på arbejdet, så han også får lidt fra hans unger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128