Hvad har i købt til manden i julegave?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Maria-s

Ja jeg har SIMPELTHEN haft sååå svært ved at finde på gaven til manden. Jeg har funderet og tænkt, tænkt, tænkt..... NADA..... Ingenting der ligesom sagde mig; yes det er DET han skal have!!

Men nu har jeg besluttet mig. Jeg har købt en Playstation 3 til ham med tilhørerende spil, Grand Turismo 5. (Over nettet så jeg håber VIRKELIG der ikke er noget der går i ged så den ikke når frem! Ellers må han nøjes med spillet selve juleaften). Det er godt nok nooooget over det budget jeg havde tænkt mig, men omvendt så ved jeg også bare at det, det næste lange stykke tid, kommer til at handle om baby og baby ting og han har før snakket om at "åhhh jeg kunne nu godt tænke sig sådan en Playstation 3 og skat man kan også se blue-ray film på den!"

Jeg ved han slet ikke forventer det og jeg håber han bliver rigtig glad

Men som overskriften lyder; hvad har I købt til jeres mænd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Marco2

Jamen vi har aftalt at give hinanden et fladskærms internet TV. Og det skulle så ligesom være det.

Meeen … jeg holder ikke min del af aftalen … eller rettere det gør jeg, for det jeg har købt bliver fra vores datter og hund til ham. Ved godt det er et trælst "bagholdsangreb" …

Men historien er at han har meldt sig til halvmarathon i Berlin til april og jeg vil gerne støtte op om projektet, og hjælpe ham til at holde motivationen. Så jeg har købt et af de der GPS ure med alle mulige features i. Han har snakket en del om det, og ved han ikke får det fra andre …

Men god gave til din mand. Det er altid spændende med deres reaktion, når man selv synes man har fundet en god gave.

AG

Anmeld

20. december 2010

AnneBJ

Her har jeg købt noget så spændende som en pung og underbukser.... Og en film fra babyen...

Jeg bor sammen med verdens mest sparsommelige (ikke at forveksle med nærig!) mand, så når han ønsker sig noget, sparer han helt vildt, og så køber han det selv...

Anmeld

20. december 2010

JonTri

Her får han to billetter til Ørkenens Sønner i november i Viborg... han er helt vild med dem og så trænger vi sikkert også til en skøn date, til den tid. Sønnen giver ham Two and a half men sæson 2 of så har jeg købt en Spise med Price kogebog.

Anmeld

20. december 2010

Maria-s

Marco2 skriver:

Jamen vi har aftalt at give hinanden et fladskærms internet TV. Og det skulle så ligesom være det.

Meeen … jeg holder ikke min del af aftalen … eller rettere det gør jeg, for det jeg har købt bliver fra vores datter og hund til ham. Ved godt det er et trælst "bagholdsangreb" …

Men historien er at han har meldt sig til halvmarathon i Berlin til april og jeg vil gerne støtte op om projektet, og hjælpe ham til at holde motivationen. Så jeg har købt et af de der GPS ure med alle mulige features i. Han har snakket en del om det, og ved han ikke får det fra andre …

Men god gave til din mand. Det er altid spændende med deres reaktion, når man selv synes man har fundet en god gave.

AG

Vi har også haft snakket om at vi vil gi hinanden et spejlreflekskamera, men så vil vi under alle omstændigheder først købe det til Januar.

Super sød gave med det ur. Det bliver han da bare mega glad for

Anmeld

20. december 2010

Maria-s

AnneBJ skriver:

Her har jeg købt noget så spændende som en pung og underbukser.... Og en film fra babyen...

Jeg bor sammen med verdens mest sparsommelige (ikke at forveksle med nærig!) mand, så når han ønsker sig noget, sparer han helt vildt, og så køber han det selv...

Det var da også nogle rigtige gode ting Jeg gav min en pung sidste jul, så den er ligesom brugt og tøj? Ja jeg arbejder jo ved et stort tøjfirma på en herrelinje, så det er ikke liiiige tøj min mangler!

Min kæreste plejer normalt også selv at købe de ting han ønsker sig, men lige netop en PS 3 har han endnu ikke "turdet" købe, da jeg tror han synes han vil bruge penge på baby i stedet. NEtop også derfor jeg synes han "fortjener" den; fordi alt det næste lange stykke tid kommer til at handle om baby, så skal der også være noget til ham Og jeg kan jo falde i svime over en dejlig babydyne eller andre babyting, hvor det for ham nok bare mere er nødvendige ting Tror det er en typisk forskel mellem kvinder og mænd

Anmeld

20. december 2010

Maria-s

rikkekrogh skriver:

Her får han to billetter til Ørkenens Sønner i november i Viborg... han er helt vild med dem og så trænger vi sikkert også til en skøn date, til den tid. Sønnen giver ham Two and a half men sæson 2 of så har jeg købt en Spise med Price kogebog.

Uhh billetter til koncert eller anden underholdning er altid en god ting Jeg har bare ikke lige kunne bestemme mig for noget som jeg ved min ville falde i svime over. Jo han er helt vild med Pearl Jam, men der har han en tradition med sine drenge om hvert år at ta til Berlin til koncert, så den kunne jeg jo ligesom ikke bruge...

Og kogebog? Uhmm eeelsker selv kogebøger (alle de dejlige billeder til inspiration) men min kæreste er kok og da vi blev kærester blev vores fælles samling af kogerbøger... ja stor Så skulle det være hvis man kunne skaffe sådan en helt speciel en, men det har jeg ikke lige kunne finde.... (læs jeg har ikke haft overskud til at lede nok)

Anmeld

20. december 2010

Lene76

Maria-s skriver:

Ja jeg har SIMPELTHEN haft sååå svært ved at finde på gaven til manden. Jeg har funderet og tænkt, tænkt, tænkt..... NADA..... Ingenting der ligesom sagde mig; yes det er DET han skal have!!

Men nu har jeg besluttet mig. Jeg har købt en Playstation 3 til ham med tilhørerende spil, Grand Turismo 5. (Over nettet så jeg håber VIRKELIG der ikke er noget der går i ged så den ikke når frem! Ellers må han nøjes med spillet selve juleaften). Det er godt nok nooooget over det budget jeg havde tænkt mig, men omvendt så ved jeg også bare at det, det næste lange stykke tid, kommer til at handle om baby og baby ting og han har før snakket om at "åhhh jeg kunne nu godt tænke sig sådan en Playstation 3 og skat man kan også se blue-ray film på den!"

Jeg ved han slet ikke forventer det og jeg håber han bliver rigtig glad

Men som overskriften lyder; hvad har I købt til jeres mænd??

Har du husklet og tjekke om jeres tv har et HDMI stik ellers kan du ik bruge ps3.... du/ i ska osse ha fat i det stik for det følger ik med ps3en.  men kanon gave den ska din mand nok blive glad for

Anmeld

20. december 2010

Lene76

Min kære mand og jeg har givet hinanden en ny vaskemasine..... også gir vi hinanden en ting fra ungerne, mangler bare lige at finde det helt rigtige til ham......

Anmeld

20. december 2010

Maria-s

Lene76 skriver:

Har du husklet og tjekke om jeres tv har et HDMI stik ellers kan du ik bruge ps3.... du/ i ska osse ha fat i det stik for det følger ik med ps3en.  men kanon gave den ska din mand nok blive glad for

Jeg mener helt sikkert vores fjernsyn kan tage HDMI stik, det er ikke så gammelt og ja jeg har HDMI stik og 2 stk trådløse kontrollere med i pakken, så han kan spille med andre også Har købt sådan en "pakkeløsning" med konsol, 2 kontrollere, HDMI kabel og fjernbetjening Og så et Grand Turismo 5 ved siden af så han kan spille med det samme Ellers ved jeg han bliver helt umulig hvis han skal vente på butikkerne åbner før han kan få lov til at lege

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.