Hvad har i købt til manden i julegave?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Lene76

Maria-s skriver:

Jeg mener helt sikkert vores fjernsyn kan tage HDMI stik, det er ikke så gammelt og ja jeg har HDMI stik og 2 stk trådløse kontrollere med i pakken, så han kan spille med andre også Har købt sådan en "pakkeløsning" med konsol, 2 kontrollere, HDMI kabel og fjernbetjening Og så et Grand Turismo 5 ved siden af så han kan spille med det samme Ellers ved jeg han bliver helt umulig hvis han skal vente på butikkerne åbner før han kan få lov til at lege

hehe så er han bare ligesom alle andre mænd hehe...... var osse derfor jeg syntes du sku ha chancen for at finde det hvis du ik havde købt det med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

DK

Noget så kedeligt som et tilskud til en dyr jakke han gerne ville have! Han har købt den og jeg betalte i den forbindelse hans "julegave del". Men han er super glad for den, sååå... 

Anmeld

20. december 2010

Maria-s

Lene76 skriver:

hehe så er han bare ligesom alle andre mænd hehe...... var osse derfor jeg syntes du sku ha chancen for at finde det hvis du ik havde købt det med

Det var rigtig sødt af dig

det havde da også bare været super trælst at sidde der og tro så nu havde man bare gjort det til UG og der så manglede sådan en dum ting som en ledning!... Synes i det hele taget det er super latterligt at de fleste steder sælger en PS3 uden fx HDMI kabel med. Damn der er mange ting man skal så skal ligge oven i prisen, hvis man kun køber selve konsollen først. JEg fandt i hvert fald ud af at der kunne spares rigtig mange penge ved at gøre det på denne måde. Så selvom jeg gik over mit budget, så har vi jo i den lange ende alligevel sparet rigtig mange penge, hvis det var han selv skulle ud og supplere op med upgraded kontrollere, fjernbetjening, kabel.

Ja ok vil han så have de der motion sticks mv. så skal han selvfølgelig ud og spendere, men altså man er jo også nødt til at stoppe på et tidspunkt Nu kan han da spille rigtig mange racer og shooter spil med denne løsning

Anmeld

20. december 2010

Maria-s

DK skriver:

Noget så kedeligt som et tilskud til en dyr jakke han gerne ville have! Han har købt den og jeg betalte i den forbindelse hans "julegave del". Men han er super glad for den, sååå... 

Jamen så er det da en rigtig god julegave Og lige netop en vinterjakke har denne sæson jo været RIGTIG dejlig at få, før jul, for DAMN det har og ER da bare koldt udenfor!!! Har hørt noget med at i nat (eller i morgen nat var det måske?) der skulle det blive ned til minus 18 grader nogle steder i DK!!  Brrrrrrrrr..... Godt der er noget der hedder huse med isolering og en radiator der kan skrues op for!

Anmeld

20. december 2010

DK

Maria-s skriver:

Jamen så er det da en rigtig god julegave Og lige netop en vinterjakke har denne sæson jo været RIGTIG dejlig at få, før jul, for DAMN det har og ER da bare koldt udenfor!!! Har hørt noget med at i nat (eller i morgen nat var det måske?) der skulle det blive ned til minus 18 grader nogle steder i DK!!  Brrrrrrrrr..... Godt der er noget der hedder huse med isolering og en radiator der kan skrues op for!

Ja det er rigtig nok! Her til morgen sagde vores udetermometer minus 11 grader!!! Uhhhh det er koldt!!

Anmeld

20. december 2010

Maria-s

DK skriver:

Ja det er rigtig nok! Her til morgen sagde vores udetermometer minus 11 grader!!! Uhhhh det er koldt!!

Jamen selv i dagtimerne synes jeg bare det er super koldt! Her i dag gik vi i Herning midtby med vores hunde, skulle lige have noget tid til at gå, måske lige i en butik eller to, men det endte simpelthen med at vi efter kort tid gik tilbage til bilen for at få noget varme, fordi kulden bare gik lige ind til knoglerne. Og jeg havde da min dejlige varme vinterjakke på, med top+bluse+strik (godt nok bare en bomulds men alligevel) og læderhandsker og tørklæde. Men det var bare overhovedet ikke nok. Fik først varmen igen, da jeg efter forgæves forsøg med at få varmen under dynen, krøb en tur under den varme bruser og lod de dejlige stråler løsne op

Men altså flot er det nu med frost i træerne og snelanskab Synes det er meget bedre en regn og blæst.

Anmeld

20. december 2010

trine1989

åh gad godt at kunne give min dejlige mand en wii men er sygemeldt så pengene er ikke store i øjeblikket

så jeg har tænkt mig at forkæle ham lidt med et fodbad (som vi har snakket om at købe i et par år nu) og fodprodukter samt et gavekort til 10 behandlinger af fødderne af mig  han elsker virkelig at få nusset tæer det er bare ikke altid så lækkert hvis de ikke er nyvasket

Anmeld

20. december 2010

PeruBaby

Her får manden en Beco-bæresele til babyen, som er sådan en ergonomisk korekt bære-tingeling, som man kan bruge til at bære bebsi rundt i - både foran og på ryggen - til hun er 2-3år. Da der her i Peru ikke er noget der hedder barnevogne har jeg købt alverdens slynger og vikler, som jeg gerne vil bære baby-Sofia i... og da min mand så det, blev han meget bekymret... for at være viklet ind i sådan noget stof-halløj var altså ikke liiiiige noget han mente kunne forbindes med hans maskulinitet. Han spurgte om vi ikke kunne købe sådan en med klik-spænder i stedet... så det synes jeg han skal have, når nu han glæder sig sådan til at holde hende når hun kommer ud

Desuden får han et par nye Levis af sine drenge og en "I  dad" bodystocking fra Sofia 

Anmeld

20. december 2010

PeruBaby

...altså... bodyen er en Sofia skal have på, ikk

Anmeld

21. december 2010

CA

PeruBaby skriver:

Her får manden en Beco-bæresele til babyen, som er sådan en ergonomisk korekt bære-tingeling, som man kan bruge til at bære bebsi rundt i - både foran og på ryggen - til hun er 2-3år. Da der her i Peru ikke er noget der hedder barnevogne har jeg købt alverdens slynger og vikler, som jeg gerne vil bære baby-Sofia i... og da min mand så det, blev han meget bekymret... for at være viklet ind i sådan noget stof-halløj var altså ikke liiiiige noget han mente kunne forbindes med hans maskulinitet. Han spurgte om vi ikke kunne købe sådan en med klik-spænder i stedet... så det synes jeg han skal have, når nu han glæder sig sådan til at holde hende når hun kommer ud

Desuden får han et par nye Levis af sine drenge og en "I  dad" bodystocking fra Sofia 

He he... Det samme her. Så har været ude og låne min søsters babybjørn bæresele - ser lidt mere maskulin ud end en blomstret slynge

Er glad for at det er Sofia der skal have den bodystocking på - det andet ville ikke være kønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.