jeg har fået et sæbeøje:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. september 2008

bette

jeps.. blev stukket af en myg ved siden af øjet igår.. og det var åbenbart af den myg jeg ik kan tåle.. såå typisk.. så er hævet op og mit øje er grimt:@
meldte mig syg og ringede til lægen.. jeg har så fået nogle piller og noget creme at smøre med. ihh så typisk altså..
så jeg gik rundt nede i byen mens det regnede.. med SOLBRILLER på.. :S
folk kiggede også en del.. men tror de ville have gloet endnu mere hvis jeg ik havde dem på8(

piger jeg ser sku farligt ud.. ligner en der har fået en ordentlig omgang tæsk.. :-o

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Loggidut

ark da bette...den går ikke, kan vi lige få et billede på...lol 8D

nøj hvor er det bare træls, for et par år tilbage fik jeg også et under øjet, men jeg kunne ikke få mig til at sygemelde mig, for på spæncom handler det ikke om at være pæn men om at knokle...men jeg havde godt nok mest lyst til det, for man ligner klokkeren fra notredame, hvor puklen bare er flyttet over på øjet...lol....og det er slet ikke morsomt, og alligevel sidder jeg her og fniser...lol...

aj hvor er jeg fej, men ha nu n god bedring...muhahaha...det er sgu da sjovt...uanset om jeg prøver at holde masken 8D

sorry bette...har været der, har prøvet det, og ved hvordan det er, and anyways....im laughing!!! sorry

Anmeld

4. september 2008

bette

Loggidut skriver:

ark da bette...den går ikke, kan vi lige få et billede på...lol 8D

nøj hvor er det bare træls, for et par år tilbage fik jeg også et under øjet, men jeg kunne ikke få mig til at sygemelde mig, for på spæncom handler det ikke om at være pæn men om at knokle...men jeg havde godt nok mest lyst til det, for man ligner klokkeren fra notredame, hvor puklen bare er flyttet over på øjet...lol....og det er slet ikke morsomt, og alligevel sidder jeg her og fniser...lol...

aj hvor er jeg fej, men ha nu n god bedring...muhahaha...det er sgu da sjovt...uanset om jeg prøver at holde masken 8D

sorry bette...har været der, har prøvet det, og ved hvordan det er, and anyways....im laughing!!! sorry

hehe kan godt forstå du griner.. heldigvis kan jeg godt tillade mig det på min job.. ville sku aldrig tage på job sådan her.. tror ik de ville snakke om andet hele året så.. haha

grinte sku også lidt af mig selv i spejlet.. damn jeg er sku da grim!
har ædt en pille og smurt det der creme på for at holde kløen væk.

men ja man ligner lort for at sige det pænt8(
glæder mig sku heller ik til min mand kommer hjem og ser grimme mig:S

Anmeld

4. september 2008

Loggidut

lol....og den værste følelse er nemlig når det kløer, lige der ved øjet...tror altså det er fordi huden er så tynd at man får den der underlige følelse,...aj jeg håber snart du har det bedre...lol...hvad er det lige du jobber med bette?

Anmeld

4. september 2008

bette

Loggidut skriver:

lol....og den værste følelse er nemlig når det kløer, lige der ved øjet...tror altså det er fordi huden er så tynd at man får den der underlige følelse,...aj jeg håber snart du har det bedre...lol...hvad er det lige du jobber med bette?

lige pt er jeg operatør i elektronik fabrikken på grundfos..

men har kigget lidt på uddannelse som automatiktekniker.. men det bliver nok lidt svært da jeg skal være 25 for at komme i voksenlærling.. og kan ik klare mig på alm lærlingløn.. :S
såå øhh ved ik helt om jeg gider vente 4 år på det..

måske jeg finder noget andet jeg vil

Anmeld

4. september 2008

Loggidut

aj...er du smd-operatør...

Anmeld

4. september 2008

bette

Loggidut skriver:

aj...er du smd-operatør...

hmm nej er inde i noget det hedder hybrid hvor vi laver moduler til andre afdelinger.. et renrum med special lavet ilt, hvor vi skal gå i dragter, hætte, sikkerhedssko og handsker..

ja man kan sådan set godt sige at vi laver hjerner til styringerne.. til at betjene pumperne med

Anmeld

4. september 2008

bette

men har da et loddekursus.. og lige pt sidder jeg og reperere dem.. så skal skal loddes dies af og på igen. altså smd´er bare mindre og så er de total flade.

Anmeld

4. september 2008

Loggidut

ah ok, jeg har nemlig kørt smd-maskiner, og pludselig var der nogle ord som fængede i det du skrev...lol, men jeg kan da høre vi er inde for samme fagområde!

Anmeld

4. september 2008

bette

Loggidut skriver:

ah ok, jeg har nemlig kørt smd-maskiner, og pludselig var der nogle ord som fængede i det du skrev...lol, men jeg kan da høre vi er inde for samme fagområde!

hehe okay hedder det så en simens linie?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.