Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

piadas

Ja, jeg har desværre rigtig mange på maven.  Dem fik jeg allerede i min første graviditet. Jeg har altid være overvægtig, men vejer ca. 10 kg. mindre nu, end de to første gange, jeg var gravid. Måske er det derfor strækmærkerne stadig er lyse/hudfarvede, for de andre to gange blev de mørkerøde/lilla efterhånden som fødslen nærmede sig! Et par måneder efter fødslerne blev de lys igen. Mine børn synes det er sjovt at køre fingrene henover mit maveskind, fordi det er helt rillet nu hvor mavsen er spændt ud!! Nej, spøg til side - det er jo ikke engang sjovt, men jeg må jo bare leve med det!

Jeg har jo heldigvis to - snart tre - guldklumper, som kan minde mig om, hvorfor jeg har de strækmærker....men jeg havde da gerne levet foruden strækmærkerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Riksen

Jeg er heldigvis, 7-9-13, sluppet, men mon ikke jeg får nogle i julegave? Jeg regner i hvert fald med ikke at gå fri - så kan jeg da altid blive positivt overrsket, hvis det ikke er tilfældet.

- Rikke 36+0

Anmeld

20. december 2010

AnneBJ

Hvor er det da dejligt for alle Jer der er sluppet!

Anmeld

20. december 2010

Mettemus

Hyyyyl!

Fik min kæreste til at tjekke undersiden af min mave i går - inspireret af denne tråd - og sørme om ikke Jens må krybe til korset og erklære, at der måske er et par stykker på vej...

ØV!!! Troede lige jeg slap!

Nu må baby gerne komme ud  I MORGEN så det ikke når at blive alt for voldsomt

Anmeld

20. december 2010

AnneBJ

Mettemus skriver:

Hyyyyl!

Fik min kæreste til at tjekke undersiden af min mave i går - inspireret af denne tråd - og sørme om ikke Jens må krybe til korset og erklære, at der måske er et par stykker på vej...

ØV!!! Troede lige jeg slap!

Nu må baby gerne komme ud  I MORGEN så det ikke når at blive alt for voldsomt

Årh stakkel...!

Jeg konstaterede igår, at jeg netop havde fået et "nyt" strækmærke, hvortil min kæreste svarede: "det der??! Nej, det har nu altså været der noget tid skat..."

Hm... Længe leve bulende mave - så jeg kun kan se NOGLE af strækmærkerne..

Anmeld

20. december 2010

Angelspot

Har fået et par bitte små mærker under brysterne, ikke fordi jeg har særligt store bryster og de er kun vokset lidt indtil nu, så synes det er mærkeligt. Har nemlig ingen på maven ENDNU, som til gengæld er ret stor efterhånden. Men håber da helt sikkert på at gå fri, men tror det er lidt naivt af mig at tro

Anmeld

20. december 2010

piadas

Ja, æv for strækmærker! Mænd slipper sgu nemt! Det er os, der får strækmærker, hængebryster og løst skind på maven!

Jeg var i mødregruppe med en, da jeg fik min søn. Hun havde heller ingen strækmærker, men pludselig en uge før hun skulle føde, fik hun dem både på bryster, mave og lår, så det var bare træls for hende...

Anmeld

20. december 2010

Mettemus

piadas skriver:

Ja, æv for strækmærker! Mænd slipper sgu nemt! Det er os, der får strækmærker, hængebryster og løst skind på maven!

Jeg var i mødregruppe med en, da jeg fik min søn. Hun havde heller ingen strækmærker, men pludselig en uge før hun skulle føde, fik hun dem både på bryster, mave og lår, så det var bare træls for hende...

Jens har faktisk et par strækmærker - der hvor brystet og overarmen rammer hinanden. Det skyldes så bare træning og store muskler, ikke baby- og vandfyldt korpus

Men øv med din veninde - det er sgu da også så unfair som det kan være

Anmeld

20. december 2010

Mettemus

AnneBJ skriver:

Årh stakkel...!

Jeg konstaterede igår, at jeg netop havde fået et "nyt" strækmærke, hvortil min kæreste svarede: "det der??! Nej, det har nu altså været der noget tid skat..."

Hm... Længe leve bulende mave - så jeg kun kan se NOGLE af strækmærkerne..

Hvad man ikke ved har man ikke ondt af Har faktisk også næsten fortrudt at jeg selv har bedt om det strækmærketjek. Ellers havde jeg jo levet i lykkelig uvidenhed indtil baby var kommet ud, så strækmærkerne havde givet lidt mere mening og man lissom havde fået en belønning for dem!?!?

Men synes nu alligevel det var sødt af din kæreste ikke at nævne dem... Jens påstår også at det ikke gør noget at de er der. Men han kan sgu da ikke mene at det er pænt???

Anmeld

20. december 2010

AnneBJ

Mettemus skriver:

Hvad man ikke ved har man ikke ondt af Har faktisk også næsten fortrudt at jeg selv har bedt om det strækmærketjek. Ellers havde jeg jo levet i lykkelig uvidenhed indtil baby var kommet ud, så strækmærkerne havde givet lidt mere mening og man lissom havde fået en belønning for dem!?!?

Men synes nu alligevel det var sødt af din kæreste ikke at nævne dem... Jens påstår også at det ikke gør noget at de er der. Men han kan sgu da ikke mene at det er pænt???

Nej, men pænt og "uden betydning" er jo heller ikke det samme... Jeg har haft mine (de første af dem) i over 10 uger, og man vænner sig til dem.. Jørn siger nemlig det samme som Jens - at det gør ikke noget...Og jeg tror måske egentlig hellere jeg vil have de kommer snigende, end at jeg sprækker totalt når jeg er 39+2 og havde regnet med at gå fri...

Dog skal det ikke misforstås!: Jeg havde gerne været fri, og jeg synes IKKE det er pænt; men det er et minde - ligesom smilerynker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.