Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle af jer der er begyndt at få? eller er det måske ikke alligevel så udbredt som jeg gik ud fra ?
Har selv fået et enkelt et, heligvis meget tyndt og helt hvidt, men det hører vel med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har ikke spottet nogle på min mave endnu, 7-9-13, jeg håber jeg slipper!
Lyder ikke til dit er særlig tydeligt? Dejligt Og et enkelt er jo til at leve med.
hehe jeg har en del fra 1 graviditet..... faktisk ligner min mave lidt jordkloden hehe men pyt regner ik med at jeg ska ud og vise min mave frem til en masse og dem der ser den blir nok ik overrasket når de høre at jeg så har født 3 børn hehe
Jeg er totalt klar til at være tigerdyr til fastelavn hvis det skulle være... Jeg er 27+0 i dag, og fik det første da jeg var 15+ noget...
De strækmærker jeg er mest ked af, er dem der sidder lige i min hårgrænse. Det er kun toppen af strækmærket der er fotograferet, det er en tredjedel af længden, men mest for at illustere bredden. Det er faktisk kommet så hurtigt, så huden har gjort ondt imens -nærmest som en hudafskrabning...
Ja jeg har fået en lille smugle men de ikke særlig tydelig og det ikke særlige mange. Da jeg fik Lucas fik jeg først strækmærkerne en uge efter jeg fødte så jeg tør slet ikke håbe på noget endnu he he.
Nej jeg er heldigvis også sluppet indtil videre 7-9-13
Mette 36+3
Denisep skriver: Er der nogle af jer der er begyndt at få? eller er det måske ikke alligevel så udbredt som jeg gik ud fra ? Har selv fået et enkelt et, heligvis meget tyndt og helt hvidt, men det hører vel med
jeg havde 2 små i forvejen da jeg har været ret stor. men har intet fået under min graviditet endnu.. så håber ik de dukker for inden for de sidste 2-3 uger
Er 36+3 og har ikke nogen på maven endu. Fi et lille bitte, hvidt og meget smalt et i starten/lyder lidt som dit), men jeg kan ikke se det mere
Men mine bryster!! Ved simpelthen ikke hvad der er gået galt. Er godt nok vokset en del, men har ikke læst nogen steder at lilla stribede bryster skulle være det nye sort. Er rigtig rigtig træt af det, men håber at det ikke er så slemt når først den lilla farve forsvinder På den anden side, så er jeg sluppet billigt i fohold til mange andre... OG jeg får en skøn baby ud af det, så i virkeligheden er det på småtingslisten
Ja! -jeg har desværre fået rigtig mange på min venstre balle, men så heldigvis også kun der indtil videre. Lidt mærkeligt. Hehe.
//Charlotte 35+5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128