Kunne du finde på at ændre mening om et navn pga andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du skiftet mening om et navn til dit barn, pga hvad andre synes??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.489 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. december 2010

maria_wlt

Jeg har tit set at folk har spurgt om hvad vi synes om et bestemt navn herinde.. Og hvilket et det skal være.

Så tænker jeg om man så selv ændre mening hvis nogen synes at det er et ikke så pænt navn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

maria_wlt

Skriv gerne en begrundelse

Anmeld

16. december 2010

Isabella_mor

næh det har jeg ikke.. jeg er glad for det navn vi har valgt til vores dreng...  og det er endda med hjælp fra tøserne herinde, så det er da rart nok at kunne hjælpe hinanden på den måde...

Anmeld

16. december 2010

Pia.

Nej det kunne jeg ikke drømme om .... Mine børn hedder det de hedder fordi jeg og børnenes far syntes at de tre navne var helt perfekte..

Der var da flere der havde deres meninger og mente vores valg kunne være anderledes, men sådan blev det ikke ...

Knus Pia.

Anmeld

16. december 2010

LauraLW

Jeg har ikke ændret mening.

MEN kan da godt synes det er irriterende at folk skal kritisere ens valg, når nu beslutningen er taget, og det i øvrigt overhovedet ikke er deres beslutning at tage.

Anmeld

16. december 2010

blomst84

Ja desværre en i familien "Hanne" til mellemnavn og det havde vi valgt til vores datter, og hold da op en ballade der blev ud af det så vi valgte at ændre navnet for familie fredens skyld! Hvilket jeg har fortrudt siden! Navnet Hanne er opdigtet

Anmeld

16. december 2010

Lone Jakobsen

nej det ku jeg ikke.

jeg har mødt stærk kritik af de navne jeg har valgt til mine børn, men det var (og er) til stadighed, de rette navne for dem. så ku aldrig skifte mening pga. andre

Anmeld

16. december 2010

maria_wlt

Må selvfølgelig lige gi min egen mening til kende osse.

Min svigermor og min far synes at navnet Ene var lidt synd.. HA HA

Men jeg ved at hun er en Ene og selvfølgelig skifter jeg ikke mening... ALDRIG I LIVET

Anmeld

16. december 2010

B&J

Vi havde et dreng navn og et pige navn også måtte vi se hvad det blev også fik folk først afvide når barnet var født hvad navnet er det er jo vores barn og vi bestemmer navnet og bare vi elsker det

Anmeld

16. december 2010

Mi

ALDRIG !!!!!!

Da vores tvillinger skulle hedde Laura og Isabella sagde flere at, "nej det er da synd, for de navne er da alt for forskellige til tvillinger"

Ja netop, det er jo derfor...svarede jeg altid bare.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.