Hvordan gik det i dag Mette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

blomst84

Dejligt billede hvor ser han bare ud til at have det dejligt i maven. Ja det kan jo blive lige om hvis du skal have kejsersnit... Men jeg håber da stadig han når at vende sig nedad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Sofia

Dejligt at han vokser som han skal Jeg glæder mig til at komme og se ham når du har født, Ih det bliver spændende, og tænk hvis der ikke er mere end en tre uger til jeg kan komme på barselsvisit... Men håber selvfølglig for dig at han vender sig. Skal du vælge imellem at afprøve vendingsforsøg eller kejsesnit? Eller prøver de at vende ham uansat hvad?? Kram

Anmeld

16. december 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Dejligt billede hvor ser han bare ud til at have det dejligt i maven. Ja det kan jo blive lige om hvis du skal have kejsersnit... Men jeg håber da stadig han når at vende sig nedad

Ja det er virkelig lige om lidt - 3 uger?!?! Vi har bestemt at hvis det bliver et kejsersnit, så forbliver datoen hemmelig for at bevare lidt af spændingen og glæden ved at ringe rundt og sige "nu er du blevet bedstemor/onkel/faster" osv.

Anmeld

16. december 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Dejligt at han vokser som han skal Jeg glæder mig til at komme og se ham når du har født, Ih det bliver spændende, og tænk hvis der ikke er mere end en tre uger til jeg kan komme på barselsvisit... Men håber selvfølglig for dig at han vender sig. Skal du vælge imellem at afprøve vendingsforsøg eller kejsesnit? Eller prøver de at vende ham uansat hvad?? Kram

Uh ja, du skal helt sikkert på barselsbesøg - kejsersnit eller ej!

Jamen så vidt som jeg forstod sygeplejersken, så kan vi vælge imellem vendingsforsøg og kejsersnit - selvfølgelig uden garanti for at vendingsforsøget er en succes. Men vi har travlt. Hvis samtalen først kommer til at ligge mandag/tirsdag i næste uge og de ikke forsøger d. 24. - 26. går der ikke lang tid før han er for stor. De vender ikke fra 38+0. Men håber jeg snart bliver klogere...

Anmeld

16. december 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Uh ja, du skal helt sikkert på barselsbesøg - kejsersnit eller ej!

Jamen så vidt som jeg forstod sygeplejersken, så kan vi vælge imellem vendingsforsøg og kejsersnit - selvfølgelig uden garanti for at vendingsforsøget er en succes. Men vi har travlt. Hvis samtalen først kommer til at ligge mandag/tirsdag i næste uge og de ikke forsøger d. 24. - 26. går der ikke lang tid før han er for stor. De vender ikke fra 38+0. Men håber jeg snart bliver klogere...

Okay, jamen så må de da give dig en tid her mandag eller tirsdag, det håber jeg de gør. Du må have krav på, at de gør forsøget INDEN du er 38+0. (Har lige været oppe i sundhedsretten, og det er det eneste der giver mening)...

Jeg er spændt - må høre alt lørdag - der er ikke længe til

Anmeld

16. december 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Okay, jamen så må de da give dig en tid her mandag eller tirsdag, det håber jeg de gør. Du må have krav på, at de gør forsøget INDEN du er 38+0. (Har lige været oppe i sundhedsretten, og det er det eneste der giver mening)...

Jeg er spændt - må høre alt lørdag - der er ikke længe til

Jeg kan ringe mellem kl. 9 og 14 i morgen - ringer PRÆCIS kl. 9.01 i håb om at de skulle have en tid allerede i morgen. Jeg er nemlig heller ikke særlig interesseret i at sidde på Skejby mellem jul og nytår - der skulle jeg gerne hjem og slappe af hos de gamle. Men jeg må se hvad jeg får tilbudt. Synes det er lidt svært at tage stilling til noget som helst uden mere info.

Og ja - lørdag er lige om lidt, det blir så hyggeligt! Mon vi skal bestille bord? Det kan jeg lige gøre i morgen...

Anmeld

16. december 2010

AnneBJ

Årh hvor er han altså sød! Men en usamarbejdsvillig lille én - håber han når at vende sig!!

Anmeld

16. december 2010

DK

Først: Hvor ser han altså bare deeeejlig ud, Mette! Jeg glæder mig også helt VILDT til barselsbesøg! Det bliver bare sååå hyggeligt!!

Næste: Hvad er han dog for en lille bandit! Han må have det for godt derinde, når han sådan ikke lige har tænkt sig at vende i "bliv skudt ud" position! Men, altså der er jo 50% chance for at det lykkedes for dem at vende ham, og det er jo alligevel meget godt!! Uhh vi må snakke mere om det på lørdag! God ide at reservere bord!

Håber at opgaven du fik afleveret i dag bare var PRAGTFULD!!

Anmeld

17. december 2010

Multebær

Årrrh hvor er han bare dejlig med kinder.

Håber virkelig at du får en tid til vendingsforsøg eller endnu bedre at han selv laver en kolbøtte snart

Pøj pøj med det.

Når du skriver at du kan blive mor om 2 uger bliver jeg helt rørt. Tænk at vi skal føde lige om lidt! så vildt at tænke på hvor hurtigt tiden er gået.

Anmeld

17. december 2010

Marco2

Hvor er han dog dejlig Mette.

Glæder mig allerede til at se billeder af "in real life".

Men det tyder godt for fremtiden at han allerede nu ikke gør som "der bliver sagt" - at han skal vende sig med hovedet nedad nu! Men han har det jo nok rigtig godt derinde.

Og ja shitti, 2-3 uger, er jo lige om lidt, for mon ikke næste uge med juleaften und alles kommer til at gå lynende stærkt, og se er de første jo ved at "være i mål".

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.