Hvordan gik det i dag Mette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
32 svar
0 synes godt om
16. december 2010

blomst84

Er bare så spændt på dine vejne håber alt er gået godt !! Glæder mig til en Update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Mettemus

Vi skal først scannes kl 19, så der er laaaang tid endnu. Jeg glæder mig helt vildt til at se ham, men har ikke store forventninger til hans akrobatiske evner - det ikke som om han har flyttet sig en milimeter...

Anmeld

16. december 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Vi skal først scannes kl 19, så der er laaaang tid endnu. Jeg glæder mig helt vildt til at se ham, men har ikke store forventninger til hans akrobatiske evner - det ikke som om han har flyttet sig en milimeter...

Okay kan godt forstå du glæder dig, det er så rart at de den lille på skærmen jamen så vil jeg være tålmodig og krydse fingre

Anmeld

16. december 2010

CA

Krydsede fingre herfra! Glæder mig til at høre noget. Åh jeg håber på dine vegne!! 

Anmeld

16. december 2010

PeruBaby

Sender en masse for at han selv har vendt sig, så han ligger som han skal for at du kan få din ønskede fødsel

Anmeld

16. december 2010

Sofia

Update ... please

Anmeld

16. december 2010

piadas

Uh ja, det er da rigtigt - det var idag!  Jeg håber så meget for dig, at han har flyttet sig! Er spændt på update og krydser alt, hvad jeg har!

Anmeld

16. december 2010

DK

Hvor spændende!

Masser af krydsede fingre herfra, for at bette-manden har vendt sig!

Anmeld

16. december 2010

Malonde1985

en masse krydsede fingre for at det gik godt idag og at han har vendt sig den rigtige vej

Anmeld

16. december 2010

Mettemus

Så er vi hjemme igen og færdige med at ringe rundt til kommende bedste- og oldeforældre.

Status er at han overhovedet ikke har flyttet sig det mindste. Han ligger nøjagtig som jordemoderen vurderede d. 9. - med hovedet mellem mine ribben, rygge mod min højre side og numsen nede i bækkenet. Det betyder at jeg i morgen skal ringe og aftale et møde med en fødselslæge hvor muligheder for vendinger og kejsersnit skal diskuteres. Lige pt ved jeg ikke hvad jeg hælder mest til. Vi skal lige have det snakket igennem.

Men altså - han er fin og dejligt gennemsnitligt. Sygeplejersken vurderede ham til at veje 2850 g nu, og billederne afslørede fine runde kinder og en lille trutmund.

I får lige et billede af min lille prins. Jeg glæder mig så uendeligt meget til at møde ham, og muligheden for at det kan blive om bare 2-3 uger er ualmindeligt fristende.

Tak for jeres krydsede fingre - i er sgu skønne, tøser!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.