Kay skriver:
hej alle skønne kvinder...
Sagen er den, at veninder ikke er noget jeg har i overflod, jeg er meget social, og har mange bekendte... men ikke mange veninder
jeg går (når jeg får taget mig sammen) ned og træner i fitness world... men jeg får holdt en pause i ny og næ, af alverdens grunde... og har skide svært ved at starte igen, og ja i det hele taget at holde en stabil rytme...
så ja, jeg søger en Fitness veninde... en at træne sammen med, og hygge sammen med i andre situationer...
jeg har ingen store krav... om du har børn eller ikke, er mere fit end mig eller ej....
men lidt om mig... jeg er 23 år og bor i kbh Nv, med min dejlige kæreste, og vi prøver at få en lille når denne rundte p piller er brugt op
, jeg har vejet 115 kg. men ligger og svinger omkring de 100 kg. og skulle gerne ned på de 85 kg. (ønske og drøm)...
så... ja fides der en, eller flere der ude, der er med på at holde hinanden op på noget fitness??? og hygge og ha det sjovt i andre tilfælde???
knus fra mig...
jeg vil da meget gerne. bor på amager. jeg er så ik så meget til træningscenter men går gerne nogle ture osv. er selv oppe på det samme som dig og vil gerne tabe mig så vi kunne måske hjælpe og støtte hinanden igennem det hele? knuz