Købnhavn/Nørrebro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Kay

karina pigen skriver:

hej hej. har termin her den 5 januar.. efter der vil jeg gerne igang med min træning igen.. meeen jeg træner i fitness dk i valby, det er der min personlige træner nemlig er.

jeg skal ned på omkring samme vægt alt efter hvor meget jeg smider efter graviditeten..

ved med mig selv at jeg abselut ikke kommer afsted hvis jeg skal "helt" til valby

men mange tak for tilbudet... er også rigtig glad for fitness world

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

2721

Kay skriver:

gå ture er jo også motion og det hjælper altsammen

det jo det du kan bare sende pb

Anmeld

17. december 2010

Malthesmoar

Kay skriver:

det lydder da hygge det må du gerne... sender du så grumme beskedder til mig hvis ikke jeg har været til træning  'hihi'

Jahhh, så sender du det samme til mig

Anmeld

17. december 2010

Kay

Malthesmoar skriver:

Jahhh, så sender du det samme til mig

Aftale

Anmeld

13. januar 2011

nattergalen

Hejsa.. 

Ja jeg er heller ikke til træning.. men er da frisk på hygge, og ja gåture og jo bedre man lære hinanden at kende og måske har noget til fælles, jo mere ser man jo til hinanden

Men ja lad høre hvis du har lyst til at skrives/ses/cafe el hvad vi nu kan finde ud af

Anmeld

13. januar 2011

Kay

nattergalen skriver:

Hejsa.. 

Ja jeg er heller ikke til træning.. men er da frisk på hygge, og ja gåture og jo bedre man lære hinanden at kende og måske har noget til fælles, jo mere ser man jo til hinanden

Men ja lad høre hvis du har lyst til at skrives/ses/cafe el hvad vi nu kan finde ud af

jo det vil jeg meget gerne... jeg har ikke en eneste veninde der er klar til det med børn... så føler mig nogle gange lidt alene

Anmeld

13. januar 2011

SD21

Jeg er desværre heller ikke fra KBH, men ellers ville jeg mægtig gerne ! Man kan aldrig få for mange veninder !

Anmeld

13. januar 2011

nattergalen

Kay skriver:

jo det vil jeg meget gerne... jeg har ikke en eneste veninde der er klar til det med børn... så føler mig nogle gange lidt alene

Det kender jeg en del til.. Vi er også i gang med PB men der er få at snakke med, der kan sætte sig ind i ens sted.. Men måske kommer det. 

Jeg har ansøgt om venskab.. Og så kan vi skrives ved private beskeder  

Har du måske lyst til at fortælle lidt mere om hvad du laver/kan li at lave.. og sådan lidt.. 

Anmeld

13. januar 2011

Kay

nattergalen skriver:

Det kender jeg en del til.. Vi er også i gang med PB men der er få at snakke med, der kan sætte sig ind i ens sted.. Men måske kommer det. 

Jeg har ansøgt om venskab.. Og så kan vi skrives ved private beskeder  

Har du måske lyst til at fortælle lidt mere om hvad du laver/kan li at lave.. og sådan lidt.. 

besvare med det samme

Anmeld

14. januar 2011

Honey88<3

Hejsa

Mangler du stadig en at træne/snakke med?

Hvor i KBH bor du henne?Mvh Sabrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.