Købnhavn/Nørrebro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.923 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Kay

hej alle skønne kvinder...

Sagen er den, at veninder ikke er noget jeg har i overflod, jeg er meget social, og har mange bekendte... men ikke mange veninder

jeg går (når jeg får taget mig sammen) ned og træner i fitness world... men jeg får holdt en pause i ny og næ, af alverdens grunde... og har skide svært ved at starte igen, og ja i det hele taget at holde en stabil rytme...

så ja, jeg søger en Fitness veninde... en at træne sammen med, og hygge sammen med i andre situationer...

jeg har ingen store krav... om du har børn eller ikke, er mere fit end mig eller ej....

men lidt om mig... jeg er 23 år og bor i kbh Nv, med min dejlige kæreste, og vi prøver at få en lille når denne rundte p piller er brugt op , jeg har vejet 115 kg. men ligger og svinger omkring de 100 kg. og skulle gerne ned på de 85 kg. (ønske og drøm)...

så... ja fides der en, eller flere der ude, der er med på at holde hinanden op på noget fitness??? og hygge og ha det sjovt i andre tilfælde???

knus fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Kay

slet ingen veninde til mig??

Anmeld

16. december 2010

Kay

16. december 2010

Malthesmoar

Kay skriver:

slet ingen veninde til mig??

Vil da gerne være din Baby.dk veninde...fnis

Bor desværre lidt langt væk fra Kbh

De bedste hilsner Susanne

Anmeld

16. december 2010

2721

hej
lige det med fintness er ikke lige mig men gå nogle ture og ellers bare hygge kunne jeg godt være frisk på

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

Havde du nu boet i Randers så var snakken en anden. Men at tage til KBH for at træne/hygge/snakke... det bliver dyrt i længden!

Anmeld

16. december 2010

Kay

Malthesmoar skriver:

Vil da gerne være din Baby.dk veninde...fnis

Bor desværre lidt langt væk fra Kbh

De bedste hilsner Susanne

det lydder da hygge det må du gerne... sender du så grumme beskedder til mig hvis ikke jeg har været til træning  'hihi'

Anmeld

16. december 2010

Kay

Puslingen skriver:

hej
lige det med fintness er ikke lige mig men gå nogle ture og ellers bare hygge kunne jeg godt være frisk på

gå ture er jo også motion og det hjælper altsammen

Anmeld

16. december 2010

Kay

Dinna88 skriver:

Havde du nu boet i Randers så var snakken en anden. Men at tage til KBH for at træne/hygge/snakke... det bliver dyrt i længden!

ja der er sku lidt langt fra randers til Kbh...  ærgeligt ellers

Anmeld

16. december 2010

karina pigen

Kay skriver:

hej alle skønne kvinder...

Sagen er den, at veninder ikke er noget jeg har i overflod, jeg er meget social, og har mange bekendte... men ikke mange veninder

jeg går (når jeg får taget mig sammen) ned og træner i fitness world... men jeg får holdt en pause i ny og næ, af alverdens grunde... og har skide svært ved at starte igen, og ja i det hele taget at holde en stabil rytme...

så ja, jeg søger en Fitness veninde... en at træne sammen med, og hygge sammen med i andre situationer...

jeg har ingen store krav... om du har børn eller ikke, er mere fit end mig eller ej....

men lidt om mig... jeg er 23 år og bor i kbh Nv, med min dejlige kæreste, og vi prøver at få en lille når denne rundte p piller er brugt op , jeg har vejet 115 kg. men ligger og svinger omkring de 100 kg. og skulle gerne ned på de 85 kg. (ønske og drøm)...

så... ja fides der en, eller flere der ude, der er med på at holde hinanden op på noget fitness??? og hygge og ha det sjovt i andre tilfælde???

knus fra mig...

hej hej. har termin her den 5 januar.. efter der vil jeg gerne igang med min træning igen.. meeen jeg træner i fitness dk i valby, det er der min personlige træner nemlig er.

jeg skal ned på omkring samme vægt alt efter hvor meget jeg smider efter graviditeten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.