Så er JDM lige gået! Hun kom kl. 14.15.
Altå var helt vildt fint! Jeg har en "flot graviditet". jo jo....
Blodtryk: 120/70
Urin: Alt helt perfekt!
Symfysemål: 34 - helt normalt
Han har hoved/bækken stilling: Han står ikke helt fast, men har hovedet så langt nede at ex. navlestrengen ikke kan falde ud hvis vandet går! Og han nok højst sandsynligt slet ikke kan vende sig. Weeee....
Fosterskøn: 2600 gram! Helt gennemsnitligt!
Fosteraktivitet og hjertelyd: + og rigtig fint!!
Så alt var godt, jeg fik svar på alle spørgsmål, og hun støttede os i "blid fødsel" og synes det var en god ide
Jeg glemte KUN at spørge om de satans K-vitamin-dråber. Det må jeg spørge om til næste besøg d. 6/1. Hvis jeg ikke har født
JDM mente ikke at jeg ville briste
, og jeg behøvede kun at komme på spisebordet hvis jeg skal syes. Moderkage og barn kan fint blive født i sengen hvis det er!
Hun troede også det ville komme til at gå RIGTIG stærkt, og vi fik talt lidt om forholdsregler hvis han nu kommer inden JDM er kommet! Men det lød ganske stille og roligt (tø hø...
!) Hvis jeg føder inden JDM er kommet/de sender en ambulance ud fordi han lige pludselig kommer LYNhurtigt, så skal vi ikke nødvendigvis ind på sygehuset bagefter, så længe at alt ser fint ud. Vi kan sagtens bede JDM fra fødegangen om at komme efter ambulancen så hun kan "tage over" tjekke det hele når hun kommer. Så det er helt kanon!
Øhh.... ellers var der vist ikke noget. ØV hvor træls jeg ikke fik spurgt om det K-vitamin. Nå. Hmmm...
Man alt i alt et hyggeligt besøg!!
Anmeld