Søde pige navne, kom glad ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Maja88

herhjemme går navnene på:

Aprilla. Isabella og Karoline

jeg er mest til Aprilla og manden mest til Isabella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Loa

Alberte

Herhjemme skulle vores pige enten hedde Alberte eller Isabella.... Det blev så Isabella.....

Anmeld

14. december 2010

Koen.

Jeg synes Lærke Sofia er sødt, for sådan en har jeg herhjemme

Anmeld

14. december 2010

kimfrit

Allie/ Ally

Vild søde navne

Anmeld

14. december 2010

2babygirls

mor_sabina skriver:

Hvis jeg nogensinde får overtalt manden til en tredje og det så ovenikøbet skulle blive en pige så skal hun hedde enten Mollie My eller Smilla Emilia

Uhh vi overvejede også My... men så syntes vi alligevel det var et kort navn, og er ikke så meget til dobbelt navne

Ellers snakkede vi om

Isabelle

Emilie

Xenia

Anmeld

14. december 2010

Mor til prinsessen :-)

Elvira som min datter :-)

Anmeld

14. december 2010

mor_sabina

Tina&Martin skriver:

Uhh vi overvejede også My... men så syntes vi alligevel det var et kort navn, og er ikke så meget til dobbelt navne

Ellers snakkede vi om

Isabelle

Emilie

Xenia

Hvor sjovt du skriver Xenia, da jeg ventede min første søn lå det fast at han skulle hedde My-Xenia hvis han var blevet en pige

Og som du nok kan fornemme er jeg stor tilhænger af dobbeltnavne, på den måde undgår man næsten at blive en A B eller C

Men jeg har haft meget nemmere ved pigenavne, så lidt besværligt med to drenge

Anmeld

14. december 2010

malenecl

Mus84 skriver:

Ih mig og min kæreste kan simpelthen ikke blive enige om hvad vores datter skal hedde, og jeg har bare ikke et som siger det skal hun hedde, hvor imod min kæreste er helt skudt på Caroline/ (Karoline).  Kan godt os selv lide Karoline men det sir mig ikke lige wau det skal det være..

De navne jeg har oppe og vende for tiden er:

Alberte

Nanna Lucia

Clara

Har i nogle fantastiske søde pigenavne?? jeg og min kæreste starter begge med L og ligeledes mine søskende så vil helst ikke forelske mig i et L-navn

Hmm.. Hvis vi får en pige, skal hun hedde Eileen . Hvad er der ellers af navne?? .. Didde, Sofia, Mia/Mie.

Anmeld

14. december 2010

2babygirls

mor_sabina skriver:

Hvor sjovt du skriver Xenia, da jeg ventede min første søn lå det fast at han skulle hedde My-Xenia hvis han var blevet en pige

Og som du nok kan fornemme er jeg stor tilhænger af dobbeltnavne, på den måde undgår man næsten at blive en A B eller C

Men jeg har haft meget nemmere ved pigenavne, så lidt besværligt med to drenge

Det samme her... Var dybt forelsket i navnet Madeleine, så det var godt mandse kunne lidt det og hun lignede sådan en..

Ved drengen har jeg kun Emil, og der er vi meget i tvivl fordi vi gerne vil have en Emilie... Men nu skal vi kun have to, så det giver vist sig selv om nogle år

Min mor er tilhænger af dobbeltnavne, så hedder Tina Luise, dog uden bindestreg så er kun blevet kaldt Tina

Anmeld

14. december 2010

mor_sabina

Tina&Martin skriver:

Det samme her... Var dybt forelsket i navnet Madeleine, så det var godt mandse kunne lidt det og hun lignede sådan en..

Ved drengen har jeg kun Emil, og der er vi meget i tvivl fordi vi gerne vil have en Emilie... Men nu skal vi kun have to, så det giver vist sig selv om nogle år

Min mor er tilhænger af dobbeltnavne, så hedder Tina Luise, dog uden bindestreg så er kun blevet kaldt Tina

Det er også rigtig sødt

Jeg har en lille Phillip Emil Og venter en Jullian Emil, så på Emil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.