Søde pige navne, kom glad ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

paprika

Mus84 skriver:

Ih mig og min kæreste kan simpelthen ikke blive enige om hvad vores datter skal hedde, og jeg har bare ikke et som siger det skal hun hedde, hvor imod min kæreste er helt skudt på Caroline/ (Karoline).  Kan godt os selv lide Karoline men det sir mig ikke lige wau det skal det være..

De navne jeg har oppe og vende for tiden er:

Alberte

Nanna Lucia

Clara

Har i nogle fantastiske søde pigenavne?? jeg og min kæreste starter begge med L og ligeledes mine søskende så vil helst ikke forelske mig i et L-navn

Hvis jeg får en pige skal hun hedde Electra det er både sødt og specielt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Lunae

Min dejlige datter hedder Camille!

Andre navne som var i spil var:

Frida
Johanne
Silke
Marie
Katrine
Andrea
Aya Sofie
Karla
Clara
Mathilde
Frederikke

Men vores datter blev en lille Camille

Anmeld

13. december 2010

Sees

Kamille/Camille.

Lærke.

Silje.

Lilje.

Emelie.

Mathilde.

Josefine/Josephine.

Sofie/Sophie.

Rose.

Frida.

Frederikke.

Pippi.

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

Mus84 skriver:

Ih mig og min kæreste kan simpelthen ikke blive enige om hvad vores datter skal hedde, og jeg har bare ikke et som siger det skal hun hedde, hvor imod min kæreste er helt skudt på Caroline/ (Karoline).  Kan godt os selv lide Karoline men det sir mig ikke lige wau det skal det være..

De navne jeg har oppe og vende for tiden er:

Alberte

Nanna Lucia

Clara

Har i nogle fantastiske søde pigenavne?? jeg og min kæreste starter begge med L og ligeledes mine søskende så vil helst ikke forelske mig i et L-navn

Claire, Josefinde, Emma, Emilie, Amalie, Amanda, Stephanie, Melanie, Clara Så tror jeg ikke at jeg kan komme på flere lige pt

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

Aprilmor11 skriver:

Claire, Josefinde, Emma, Emilie, Amalie, Amanda, Stephanie, Melanie, Clara Så tror jeg ikke at jeg kan komme på flere lige pt

Kom lige på nogen flere Freja, Frederikke, Maria

Anmeld

13. december 2010

Mus84

Aprilmor11 skriver:

ih ja der skriver jeg lige melanie, stephanie, claire og amalie på vores liste og diskutere dem, det er lige sådan nogen navne vi kan lide begge to  tak for det..

Anmeld

13. december 2010

Benjamins'mor

Nu er det ikke for at støde nogle, men jeg er heller ikke så meget til de der specielle navne. Så her får du lige de navne vi havde oppe og vende hvis det havde blevet en pige/strong>

Amalie. Isabella. Sofia. Emma. Sille.

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

Mus84 skriver:

ih ja der skriver jeg lige melanie, stephanie, claire og amalie på vores liste og diskutere dem, det er lige sådan nogen navne vi kan lide begge to  tak for det..

Det var så lidt

Anmeld

13. december 2010

Lotus86

Sophia

Emilia

Carolina

Mathilda

Kirstine

Louisa

Malua

Filipa

Molly

Lisa

Julia/Julie

Det var lige hvad jeg kunne komme på

Anmeld

13. december 2010

Mus84

Isabella og karolina har vi os på listen nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.