Søde pige navne, kom glad ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

45.902 visninger
67 svar
1 synes godt om
13. december 2010

Mus84

Ih mig og min kæreste kan simpelthen ikke blive enige om hvad vores datter skal hedde, og jeg har bare ikke et som siger det skal hun hedde, hvor imod min kæreste er helt skudt på Caroline/ (Karoline).  Kan godt os selv lide Karoline men det sir mig ikke lige wau det skal det være..

De navne jeg har oppe og vende for tiden er:

Alberte

Nanna Lucia

Clara

Har i nogle fantastiske søde pigenavne?? jeg og min kæreste starter begge med L og ligeledes mine søskende så vil helst ikke forelske mig i et L-navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Miss.Sunshine

Jeg ville faktisk ha foreslået Caroline,da jeg syntes det er et super flot/sødt navn

Anmeld

13. december 2010

BinaMor

Merle

Svala

Dia

(Gabriella eller Madelina)

Anmeld

13. december 2010

Malthes mor

Hvis jeg skulle komme med et forslag, så skulle det være Thilde

Anmeld

13. december 2010

mor_sabina

Hvis jeg nogensinde får overtalt manden til en tredje og det så ovenikøbet skulle blive en pige så skal hun hedde enten Mollie My eller Smilla Emilia

Anmeld

13. december 2010

Mus84

BinaMor skriver:

Merle

Svala

Dia

(Gabriella eller Madelina)

Ja Merle kan jeg godt li det er sødt og specielt men min kæreste siger nej... Han kan bare ikke med de specielle navne. Det er ellers også søde navne du har til dine børn  Madelina = Madelaine kan jeg godt lide..

Anmeld

13. december 2010

Mus84

Malthes mor skriver:

Hvis jeg skulle komme med et forslag, så skulle det være Thilde

ja den går desværre ikke, det hedder min kærestes niece.. det er ellers også sødt..

Anmeld

13. december 2010

Hasselnødden

Mus84 skriver:

Ih mig og min kæreste kan simpelthen ikke blive enige om hvad vores datter skal hedde, og jeg har bare ikke et som siger det skal hun hedde, hvor imod min kæreste er helt skudt på Caroline/ (Karoline).  Kan godt os selv lide Karoline men det sir mig ikke lige wau det skal det være..

De navne jeg har oppe og vende for tiden er:

Alberte

Nanna Lucia

Clara

Har i nogle fantastiske søde pigenavne?? jeg og min kæreste starter begge med L og ligeledes mine søskende så vil helst ikke forelske mig i et L-navn

Lærke

Thilde

Lotus

Silke

Sabrin

Søs

Zoya

... o.m.m.flere...

Anmeld

13. december 2010

PernilleB

Isabella.. Nanna... Anja... Linnea... Jody...

Lidt langt ude men elsker navnet Dekoda...

Anmeld

13. december 2010

Malthes mor

Mus84 skriver:

ja den går desværre ikke, det hedder min kærestes niece.. det er ellers også sødt..

Det kan jeg godt se. Den går ikke. Men held og lykke med navne-jagten:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.