[citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f]
[citat]Men der er godt nok vildt stor forskel på størrelsen af vores maver til vi er lige langt henne For godt nok skulle sort slanke, men SÅ meget slanker det vel heller ikke[/citat]
Tror nu heller ikke helt det gør... Men kan fortælle dig at den kvinlige læge der vikariede for min læge for 3 uger siden også har termin sammen med os, og ja er om muligt endnu mindre (det så sådan ud)...
jeg har ikke turde hoppe på vægten sidst jeg gjorde det (hos lægen) sagde den hov hov kun en af gangen, nej spøj til side den sagde + 10 kg:'(... Det bliver noget af en kamp at skulle igang med når jeg har født... For jeg vil bare så meget gerne tabe mig...
Betina[/citat]
Jeg kommer også til at have nogle kg at kæmpe med efter fødslen, for jeg vil gerne noget længere ned i vægt.
Jeg overvinder mig selv og går på vægten 3-4 gange om ugen for jeg vil meget gerne have styr på det med vægten og lægen har jo sagt god for at vægten må falde lidt under graviditeten, så det satser jeg på ... gerne minus 1-2 kg mere inden termin, hvis det lader sig gøre :) Så er der jo færre kg efter fødslen og mit store ønske lige nu er at den siger max 70 kg efter fødslen for så virker det ikke så uoverskueligt at få den ned i nærheden af 60 kg :-o
Anmeld