Sofia24 skriver:
Hej!
Har skrevet til dig før om ægløsning -> mens, så det er helt rigtigt hvad Tjuhl skriver... 
Det er da træls at du skal gå og have ondt - det skal man ikke, så det er godt at du har tid ved lægen. Men fordi det ikke er længere tid siden du stoppede med p-pillen, kan der desværre gå lang tid endnu før din krop igen er tilbage til normalen efter p-piller
bare så du er klar over det - så hellere blive positivt overrasket hvis mens kommer regelmæssigt tilbage hurtigt...
Jeg må også sige (er lidt flabet ved jeg godt) at jeg synes det er flot at du kan mærke smerten kommer fra din æggeleder 

Okay :-)
Ved godt at der kan gå lang tid før det hele spiller 100 %, min læge sagde at der kan gå op til 2 år. Så alt dette er jeg klar over.
Og ved selvfølgelig heller ikke om det kommer fra min æggeleder, men da jeg var til undersøgelse hos lægen, tog hun fat i mine æggeleder, og der kunne jeg mærke at det var derfra smerten kommer fra. Men det kan selvfølgelig godt være noget helt andet. Synes nemlig "smerten" bliver mere tydlig når min blære er fyld. Men det var ikke blærebetændelse. Så derfor jeg gerne ville tjekkes hos en rigtig gynækolog, for tænk nu hvis der var noget rigtigt i vejen dernede. Er skam slet ikke for at være hypokonder, men når jeg har haft ondt så længe, vil jeg bare gerne ha kræft eller lignende udelukket 
Anmeld