Ingen æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.548 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. december 2010

RiUL

Hej piger :-)

Jeg har dagligt ondt i mine æggeledere, og har haft det i over 1 mdr nu. Har været ved lægen osv. Og der var intet galt. Og er så begyndt at måle min temperatur hver morgen. - Men tror ikke at jeg har ÆL. Er det normalt? Det er 4 mdr siden jeg stoppede på p piller? 

Og bør man kontakte sin læge, hvis man ikke har æl? 

:-( Knus fra en ærgerlig Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

RiUL

Slet ingen? Hvad ville I gøre? 

Anmeld

13. december 2010

Carina1977

rikkebw skriver:

Slet ingen? Hvad ville I gøre? 

Altså hvordan er dine menstruationer? Hvor lang er din cyklus?

Jeg har aldrig haft temperatur-forhøjelse under ægløsning, og jeg har altså alligevel en søn. Jeg tror altså ikke helt man kan gå ud fra, at hvis der ingen temperatur-forhøjelse er, at så har man heller ingen ægløsning. I mit tilfælde hænger det i hvert fald overhovedet ikke sammen.

Efter p-pillestop kan der godt gå mange måneder inden man får en ordentlig cyklus igen. det kan jo også være at din krop er længere om at normalisere sig igen....det er meget forskelligt

Hvis du er meget bekymret, så synes jeg da du skal snakke med din læge om det.

Anmeld

13. december 2010

RiUL

Carina1977 skriver:

Altså hvordan er dine menstruationer? Hvor lang er din cyklus?

Jeg har aldrig haft temperatur-forhøjelse under ægløsning, og jeg har altså alligevel en søn. Jeg tror altså ikke helt man kan gå ud fra, at hvis der ingen temperatur-forhøjelse er, at så har man heller ingen ægløsning. I mit tilfælde hænger det i hvert fald overhovedet ikke sammen.

Efter p-pillestop kan der godt gå mange måneder inden man får en ordentlig cyklus igen. det kan jo også være at din krop er længere om at normalisere sig igen....det er meget forskelligt

Hvis du er meget bekymret, så synes jeg da du skal snakke med din læge om det.

Min cyklus er slet ikke regelmæssig. 30 dage plejer den at være, og så har jeg mens i 5 dage. Men i sidste cyklus gik jeg 3 uger over tid. Og var ved lægen og blev undersøgt. 

Men det da bekymre mig er at jeg dagligt har ondt i underlivet. Men har bestilt en tid hos lægen, igen Så håber lidt jeg kan blive henvist til en gyn. og blive grundigt undersøgt

Anmeld

13. december 2010

Carina1977

rikkebw skriver:

Min cyklus er slet ikke regelmæssig. 30 dage plejer den at være, og så har jeg mens i 5 dage. Men i sidste cyklus gik jeg 3 uger over tid. Og var ved lægen og blev undersøgt. 

Men det da bekymre mig er at jeg dagligt har ondt i underlivet. Men har bestilt en tid hos lægen, igen Så håber lidt jeg kan blive henvist til en gyn. og blive grundigt undersøgt

Det synes jeg så absolut lyder fornuftigt. Man skal ikke rende rundt og have ondt i længere tid. Det kan jo også sagtens være du har en vandcyste der generer. Alt dette kan en gynækolog jo også se

jeg kan godt forstå det er svært, når nu du så brændende ønsker at blive gravid. Derfor synes jeg også det er godt, hvis du bliver undersøgt, så du ved, hvad du har at forholde dig til.

Pøj pøj med det, og jeg  for at du snart kan stå med en positiv test i hånden

Anmeld

13. december 2010

RiUL

Carina1977 skriver:

Det synes jeg så absolut lyder fornuftigt. Man skal ikke rende rundt og have ondt i længere tid. Det kan jo også sagtens være du har en vandcyste der generer. Alt dette kan en gynækolog jo også se

jeg kan godt forstå det er svært, når nu du så brændende ønsker at blive gravid. Derfor synes jeg også det er godt, hvis du bliver undersøgt, så du ved, hvad du har at forholde dig til.

Pøj pøj med det, og jeg  for at du snart kan stå med en positiv test i hånden

Årh tusind tak 

Anmeld

13. december 2010

Snefnug1984

Hvis det kun er 4 måneder siden du dtoppede med dine p-piller, kan du desværre ikke regne med, at din cyklus bliver normal før efter et års tid. De fleste læger vil ikke sende en videre, før man har prøvet at blive gravid i 1 år uden held.. Men rigtig træls at du går og har ondt..

Anmeld

13. december 2010

oo

- og husk at før enhver menstruation har der været en ÆL, så hvis du får menstruation så har du også haft ÆL

Anmeld

13. december 2010

RiUL

Snefnug26 skriver:

Hvis det kun er 4 måneder siden du dtoppede med dine p-piller, kan du desværre ikke regne med, at din cyklus bliver normal før efter et års tid. De fleste læger vil ikke sende en videre, før man har prøvet at blive gravid i 1 år uden held.. Men rigtig træls at du går og har ondt..

Nej det ved jeg godt :-) 

- Men det da undre mig er jo at jeg har ondt, hverdag! 

Anmeld

13. december 2010

RiUL

Tjuhl skriver:

- og husk at før enhver menstruation har der været en ÆL, så hvis du får menstruation så har du også haft ÆL

Okay, det var jeg nemlig ikke helt sikker på at det var sådan Men nu har jeg fået en tid ved lægen, for synes også at smerten er blevet lidt "værre" end hvad den plejer at være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.