Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
åh hurraaaaaaaa!!! bare tanken om hvad der ligger derinde bag legginsstregen og gemmer sig
og jeg synes ikke du er på burgerstadiet!! jeg kan godt huske mine første mavebilleder...suk!...jeg lignede en der havde spændt en flæskesteg foran på kroppen jeg tror først jeg begyndte at lægge billeder ud da jeg var over 14+0 men Kitty, det er liiiige om hjørnet før den laver den runding som gør at du også selv synes at det ser rigtigt-rigtigt ud, bare vent - og GLÆD dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Så er endnu en uge gået, og NF er veloverstået. Der ligger en lille trold derinde og den er meget livlig Maven.... Ja.. øh.. Jeg føler mig stadig på "burger-stadiet", og har stadig et akavet forhold til den.. Jeg føler mig bare tyk, og ikke særlig gravid at se på Når det så er sagt, så synes jeg godt jeg kan se lidt forskel på billederne.. Bare ikke i spejlet Jeg må fokusere på, at den lille har det godt, og min mave lever sit eget liv. Vægten siger stadig +1,5, og det synes jeg er OK i uge 13.. Jeg håber tempoet fortsætter sådan, så jeg bygger videre af det jeg har på kroppen i forvejen Har taget billedet selv, derfor lidt mystisk vinkel. Bjørnen ville gerne sove.. Og leggins-mærket? Fint, ikk? Glædelig 3. søndag i advent
Så er endnu en uge gået, og NF er veloverstået. Der ligger en lille trold derinde og den er meget livlig
Maven.... Ja.. øh.. Jeg føler mig stadig på "burger-stadiet", og har stadig et akavet forhold til den.. Jeg føler mig bare tyk, og ikke særlig gravid at se på Når det så er sagt, så synes jeg godt jeg kan se lidt forskel på billederne.. Bare ikke i spejlet Jeg må fokusere på, at den lille har det godt, og min mave lever sit eget liv. Vægten siger stadig +1,5, og det synes jeg er OK i uge 13.. Jeg håber tempoet fortsætter sådan, så jeg bygger videre af det jeg har på kroppen i forvejen
Har taget billedet selv, derfor lidt mystisk vinkel. Bjørnen ville gerne sove.. Og leggins-mærket? Fint, ikk?
Glædelig 3. søndag i advent
Du er bestemt ikke på burgerstadiet tyk, du ser gravid ud søde
Wehuuu, godt med en god NF og at h*n er så livlig - skønt smukke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128