Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Så er endnu en uge gået, og NF er veloverstået. Der ligger en lille trold derinde og den er meget livlig Maven.... Ja.. øh.. Jeg føler mig stadig på "burger-stadiet", og har stadig et akavet forhold til den.. Jeg føler mig bare tyk, og ikke særlig gravid at se på Når det så er sagt, så synes jeg godt jeg kan se lidt forskel på billederne.. Bare ikke i spejlet Jeg må fokusere på, at den lille har det godt, og min mave lever sit eget liv. Vægten siger stadig +1,5, og det synes jeg er OK i uge 13.. Jeg håber tempoet fortsætter sådan, så jeg bygger videre af det jeg har på kroppen i forvejen Har taget billedet selv, derfor lidt mystisk vinkel. Bjørnen ville gerne sove.. Og leggins-mærket? Fint, ikk? Glædelig 3. søndag i advent
Så er endnu en uge gået, og NF er veloverstået. Der ligger en lille trold derinde og den er meget livlig
Maven.... Ja.. øh.. Jeg føler mig stadig på "burger-stadiet", og har stadig et akavet forhold til den.. Jeg føler mig bare tyk, og ikke særlig gravid at se på Når det så er sagt, så synes jeg godt jeg kan se lidt forskel på billederne.. Bare ikke i spejlet Jeg må fokusere på, at den lille har det godt, og min mave lever sit eget liv. Vægten siger stadig +1,5, og det synes jeg er OK i uge 13.. Jeg håber tempoet fortsætter sådan, så jeg bygger videre af det jeg har på kroppen i forvejen
Har taget billedet selv, derfor lidt mystisk vinkel. Bjørnen ville gerne sove.. Og leggins-mærket? Fint, ikk?
Glædelig 3. søndag i advent
Flot mave du er ved at få dig søde... Så fiiiiin!!!!!!
Lene..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super flot gravid mave søde!! Det klær dig...
Tak, søde! India synes den er dejlig blød at ligge på
..... Og så trådte hun lige på musen, så jeg sendte beskeden 3 gange. Bandit!
.
ønskebarn74 skriver: Flot mave du er ved at få dig søde... Så fiiiiin!!!!!! Lene..
Tak søde.
Hvordan ser din mave ud, med alle dine æg? Min så helt vildt voldsom ud!! (har billede i låst album, hvis du vil se)
kitty skriver: Tak, søde! India synes den er dejlig blød at ligge på ..... Og så trådte hun lige på musen, så jeg sendte beskeden 3 gange. Bandit!
En rigtig bandit... hihi... Men en gravid mave er bare god at putte på... Har en der også vil her!!
kitty skriver: Tak søde. Hvordan ser din mave ud, med alle dine æg? Min så helt vildt voldsom ud!! (har billede i låst album, hvis du vil se)
Mit livmål er vokset med 12cm...
ønskebarn74 skriver: Mit livmål er vokset med 12cm...
Ja, det lyder ligesom da jeg var på sprøjten Sender dig lige koden, så kan du se du ikke er alene
årrh elsker at se billeder af din mave søødeDet minder mig om, at der er håv forud.DU er mit forbillede heheDet ligner en gravid mave
Kruse90 skriver: årrh elsker at se billeder af din mave søødeDet minder mig om, at der er håv forud.DU er mit forbillede heheDet ligner en gravid mave
Tak søde! Jeg håber Brædstrup kan gøre det samme for Jer, som de kunne for os.. Give os ønskebarnet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128