kattekyllingen, 12+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Din mave er bare så lækker...  

Taaark! Herhjemme går tricket med sikkerhedsnålen ikke længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Bavianis

kitty skriver:

Taaark! Herhjemme går tricket med sikkerhedsnålen ikke længere

De sorte bukser er også de ENESTE jeg kan det med! De er købt al for store i livet, så det tæller ikke! Jeg har ALDRIG vejet så meget som nu... Men jeg tror vi lige skal få lidt større maver - så føler man måske også selv at man ser gravid, og ikke bare "blød", ud...

Jeg synes nu også det hjælper når jeg har stramt tøj på, hvor man bedre kan se maven i, ellers liger jeg bare en deform udgave af mig selv.

Får I egentligt ekstra scanninger ud over NF og MD? 

Anmeld

12. december 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

De sorte bukser er også de ENESTE jeg kan det med! De er købt al for store i livet, så det tæller ikke! Jeg har ALDRIG vejet så meget som nu... Men jeg tror vi lige skal få lidt større maver - så føler man måske også selv at man ser gravid, og ikke bare "blød", ud...

Jeg synes nu også det hjælper når jeg har stramt tøj på, hvor man bedre kan se maven i, ellers liger jeg bare en deform udgave af mig selv.

Får I egentligt ekstra scanninger ud over NF og MD? 

Jeg har købt to par bukser med elastic i livet, men jeg føler mig bare mega ucharmerende i dem.. Som om jeg hele tiden går i nattøj. Og så går jeg i uniform på arbejdet, som også er sådan en slatten dragt.. Jeg tror også det er medvirkende til, at jeg hele tiden føler mig lidt grim Jeg glæder mig til juleferie. Jeg har købt et par kjoler, hvor maven kan ses.. Jeg tror det vil hjælpe mig til et bedre forhold til vommen... Og jeg har heller aldrig vejet så meget som nu Og det går kun én vej herfra.. Point of no return

Vi får ikke ekstra scanninger nej. Vi fik den tidlige hjerteblink, og så er vi gået over i "normalt regi".. Så der er én scanning tilbage (MD) og så overvejer jeg at ønske mig en 3D i fødselsdagsgave. Det er omkring uge 30.. Men jeg ved det ikke, for jeg synes måske baby ser lidt uhyggelig ud

I får ekstra, ikke?

Anmeld

12. december 2010

Bavianis

Ja- kjoler er altså et hit, især hvis de fremmer fokus på maven (det forreste af maven...) og kke bare sådan omkredsen (som man selv ligger mærke til!). Ja, det er godt nok point of no return, hehe!

Jo, vi får en del ekstra. Vi nærmer os jo tiden hvor jeg ræg ind m ambulance med August (det fra Alarm 112), og vi kan begge mærke at nerverne skærpes disse uger. Gregers er på weekend med nogle venner og spørger hele tiden til om jeg har det godt. Så den ekstra scanning på torsdag er meget kærkommen. Plus at vi jo måske kan se kønnet der, hvilket ville være en ekstra bonus

Jeg kan klart anbefale 3D, det får vi jo hele tiden, og det er SÅ imponerende! 

Anmeld

12. december 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Ja- kjoler er altså et hit, især hvis de fremmer fokus på maven (det forreste af maven...) og kke bare sådan omkredsen (som man selv ligger mærke til!). Ja, det er godt nok point of no return, hehe!

Jo, vi får en del ekstra. Vi nærmer os jo tiden hvor jeg ræg ind m ambulance med August (det fra Alarm 112), og vi kan begge mærke at nerverne skærpes disse uger. Gregers er på weekend med nogle venner og spørger hele tiden til om jeg har det godt. Så den ekstra scanning på torsdag er meget kærkommen. Plus at vi jo måske kan se kønnet der, hvilket ville være en ekstra bonus

Jeg kan klart anbefale 3D, det får vi jo hele tiden, og det er SÅ imponerende! 

Det er jo helt forståeligt at I er nervøse, og jeg synes kun det er fint at I får flere scanninger, så I kan føle Jer mere trygge! Indtil videre går alt som det skal, ikke? Det skal det bare, det fortjener I!

I vil gerne vide køn? Det vil vi ikke.. Det er der mange der ikke kan forstå, men vi synes det er sjovest at vente.

Ang. 3D scanning, så tror jeg måske vi gør det.. Ved det ikke endnu, det er jo også lidt dyrt.. Men at vente fra MD til fødslen med at kigge ind, det virker som evigheder...

Anmeld

12. december 2010

businesstigger

Sikke en fin mavse. Du skal bestemt ikke have det dårligt med maven. Jeg kan sagtens genkende fornemmelsen med at man bare føler sig tyk og ikke synes man ser rigtig gravid ud. Men det er du og resten skal nok komme. Kattekylling har det helt sikkert fint i sin bolig.

Anmeld

12. december 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Sikke en fin mavse. Du skal bestemt ikke have det dårligt med maven. Jeg kan sagtens genkende fornemmelsen med at man bare føler sig tyk og ikke synes man ser rigtig gravid ud. Men det er du og resten skal nok komme. Kattekylling har det helt sikkert fint i sin bolig.

Tak ven!

Jeg tror også bare det er en fase jeg skal igennem. Kan jo læse herinde at der er flere der har det lidt svært med det.. Så det er nok bare ganske normalt...

Kattekyllingen har det fint, det så vi jo i fredags.. Jeg er stadig helt høj på det syn Den lille der bare ruller sig rundt inde i maven

Anmeld

12. december 2010

Mira0911

Super fint mave... 

Anmeld

12. december 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Super fint mave... 

Tak

Anmeld

12. december 2010

Snuske1985

Super flot gravid mave søde!! Det klær dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.