Julehjælper søger julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. december 2010

millesofie

Dot D skriver:

Jeg skal nok tjekke, men har en del om ørerne i tiden, så der kan godt gå lidt Hvis det varer for længe, så prik lige til mig

tak fordi du vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

millesofie

jcmoller skriver:

okay min søn var lige modsat han var kun 1år da han fik junior dyne fordi han pakkede sig sådan ind... hehe

det er lige den str. min datter skal i næste gang... hvis du evt. har kjoler, bukser eller bluser

Jeg tror jeg har et par kjoler og muligvis nogle fine strømper som tinke er vokset ud af

men jeg har også et par oshkosh smækbukser i stribet lyserød og hvid i str 62

men hvad med str 74 & 80? for det har jeg altså også en del af

jeg har blandt andet en termo dragt fra coop i str 74 den er rigtig god til at sove ude i den har også hætte

Anmeld

12. december 2010

camillakrath

Hej søde.

Har jo desværre ikke noget børnetøj.

Men er der andet du mangler? Du hjælper jo mig, så vil rigtig gerne se om jeg har noget andet måske?

Mange knus camilla

Anmeld

12. december 2010

millesofie

camillakrath skriver:

Hej søde.

Har jo desværre ikke noget børnetøj.

Men er der andet du mangler? Du hjælper jo mig, så vil rigtig gerne se om jeg har noget andet måske?

Mange knus camilla

hej igen det er sødt af dig

men jeg mangler en del til mig selv men da jeg jo ikke vokser fra mine ting føler man lidt at det kan vente

men hvis du skulle ligge inde med et par flade støvler i str 39 ville det rede mine fødder denne vinter (men hvem har lige det )

jeg sy'er selv sutsko til mig og ungerne så hvis du har noget stof du ikke bruger eller fleecetæppe, eller andre stofrester så er det meget velkommet (jeg sy'er hvad jeg kan til ungerne også dukker og legetøj)

Anmeld

12. december 2010

Ryberg

Fisenberg skriver:

hej igen det er sødt af dig

men jeg mangler en del til mig selv men da jeg jo ikke vokser fra mine ting føler man lidt at det kan vente

men hvis du skulle ligge inde med et par flade støvler i str 39 ville det rede mine fødder denne vinter (men hvem har lige det )

jeg sy'er selv sutsko til mig og ungerne så hvis du har noget stof du ikke bruger eller fleecetæppe, eller andre stofrester så er det meget velkommet (jeg sy'er hvad jeg kan til ungerne også dukker og legetøj)

jeg har noget stof stående på en rulle nede i kælderen i farven råhvid/hvid ?!? ... det er noget jeg har fået af min svigermor som er tidl. syerske, og der er en DEL.. det er ikke sådan tyndt stof, heller ikke fleece, men sådan en slags mellemting... jeg kan godt klippe et godt stykke af til dig hvis du ønsker det...

Det skal dog siges at det er blevet lidt "gulligt" i kanterne af at have stået i så mange år.. men det kan vaskes

Anmeld

12. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Fisenberg skriver:

Jeg tror jeg har et par kjoler og muligvis nogle fine strømper som tinke er vokset ud af

men jeg har også et par oshkosh smækbukser i stribet lyserød og hvid i str 62

men hvad med str 74 & 80? for det har jeg altså også en del af

jeg har blandt andet en termo dragt fra coop i str 74 den er rigtig god til at sove ude i den har også hætte

jamen er faktisk interreseret i alt fra body til overtøj fra str. 62 og op

jeg har 4 sæt baby sengetøj med peter plys og sæt med forskellige mønstre... der mangler godt nok pude til to af dem...

Anmeld

13. december 2010

millesofie

KittyGirl skriver:

jeg har noget stof stående på en rulle nede i kælderen i farven råhvid/hvid ?!? ... det er noget jeg har fået af min svigermor som er tidl. syerske, og der er en DEL.. det er ikke sådan tyndt stof, heller ikke fleece, men sådan en slags mellemting... jeg kan godt klippe et godt stykke af til dig hvis du ønsker det...

Det skal dog siges at det er blevet lidt "gulligt" i kanterne af at have stået i så mange år.. men det kan vaskes

ej det ville være SUPER hvor er det sødt af dig

Anmeld

13. december 2010

Ryberg

Fisenberg skriver:

ej det ville være SUPER hvor er det sødt af dig

jamen send du mig en PB med adresse, så får jeg det lige ordnet her en af dagene

Kan dog ikke garantere at jeg klipper lige af... er ikke så god til at klippe lige

Anmeld

15. december 2010

millesofie

jeg mangler en hue i str 1-1½ år hun er nemlig ikke så stor om hovedet.. og den vi har er for lille og den anden i str 2 er for stor, den vender ikke med når hun vender hovedet hvilket ser rigtig sjovt ud men hun bliver ikke så glad

vi mangler også en babyalarm alt der kan brugs i samme funktion er velkommen

jeg har en babypose til barnevognen, den slags som man knapper om skulderne i str 0-1år den er multi (baby)farvet med søde motiver

jeg har muligvis en masse drenge tøj også fra str 92-110 enkle dele i 116 som også kan indgå i bytte handel

og noget legetøj feks dette her (uden kasse)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.