Hej i skønne damer 
de fleste af jer har nok støt på mig i debatten og for dem af jer som ikke kender mig så kan jeg fortælle lidt om mig selv
Jeg er 25år og er alene mor (eget valg) min datter er lige fyldt et år og det hele går pænt stærkt
jeg er en rigtig genbrugs haj og selv min barnevogn er købt brugt
men selv om at jeg spare og tænker mig godt om så er der bare ting der er svære at få råd til 
så jeg tænkte at i anledning af julen kunne jeg måske tage mig sammen og be om hjælp 
jeg hjælper selv altid alle dem jeg kan og så meget jeg kan (har allereder sendt et par pakker afsted og har to liggende som nok bliver sendt mandag)
så tænkte at der måske var nogen derude der havde det lige som mig > altså hvorfor gemme ting og tøj som man ikke bruger når der er folk derude der har brug for det<
jeg kan ikke lide at be om hjælp men sagen er den at jeg har brug for hjælp 
jeg har også nogle ting som jeg kan bytte med 
men det jeg har behov for lige nu og her er tøj i str 92 og strømper i str 23
vi mangler også sengetøj til babydyner og sovedragter til udenfor og madras til barnevognen - der er gået mug i vores 
jeg behøver ingen julehjælp i form af hjælp til gaver eller mad men min pige vokser stærker end jeg kan følge med (hun er lige blevet et år) og jeg har desværre ikke råd til at fylde skabet så tit 
håber der er nogen der vil hjælpe mig lidt ud her og som sagt så har jeg ting og sager jeg kan bytte med

Anmeld