Julehjælper søger julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.565 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. december 2010

millesofie

Hej i skønne damer 

de fleste af jer har nok støt på mig i debatten og for dem af jer som ikke kender mig så kan jeg fortælle lidt om mig selv

Jeg er 25år og er alene mor (eget valg) min datter er lige fyldt et år og det hele går pænt stærkt

jeg er en rigtig genbrugs haj og selv min barnevogn er købt brugt

men selv om at jeg spare og tænker mig godt om så er der bare ting der er svære at få råd til

så jeg tænkte at i anledning af julen kunne jeg måske tage mig sammen og be om hjælp

jeg hjælper selv altid alle dem jeg kan og så meget jeg kan (har allereder sendt et par pakker afsted og har to liggende som nok bliver sendt mandag)

så tænkte at der måske var nogen derude der havde det lige som mig > altså hvorfor gemme ting og tøj som man ikke bruger når der er folk derude der har brug for det<

jeg kan ikke lide at be om hjælp men sagen er den at jeg har brug for hjælp

jeg har også nogle ting som jeg kan bytte med

men det jeg har behov for lige nu og her er tøj i str 92 og strømper i str 23

vi mangler også sengetøj til babydyner og sovedragter til udenfor og madras til barnevognen - der er gået mug i vores

jeg behøver ingen julehjælp i form af hjælp til gaver eller mad men min pige vokser stærker end jeg kan følge med (hun er lige blevet et år) og jeg har desværre ikke råd til at fylde skabet så tit

håber der er nogen der vil hjælpe mig lidt ud her og som sagt så har jeg ting og sager jeg kan bytte med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Dot D

Hvad str? Jeg skal alligevel kigge efter noget til en anden

Anmeld

11. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

jeg har sengetøj til baby dyner...

undskyld men hvis din datter bruger str. 92 bruger hun så baby dyne?

Har du evt. tøj i str. 62-68 du vil bytte med?

Anmeld

11. december 2010

Mi

Hej

Jeg har desværre ikke noget tøj i størrelse 92, for det bruger min datter nu, og babysengetøjet er givet væk.

Men ville bare lige sige, at jeg syntes at det er en god måde du gør det på. Du beder ikke bare om at få, men vil gerne bytte ting, og det er bare så godt i stedet for bare at ville have

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. december 2010

millesofie

jeg har sengetøj til baby dyner...

undskyld men hvis din datter bruger str. 92 bruger hun så baby dyne?

Har du evt. tøj i str. 62-68 du vil bytte med?

hej

ja hun bruger babydyne stadig det kan hun bedst lide, men hun er også bare lang nogle sjove steder for hun er hun 82cm lang fra fod til hoved

jeg har pige tøj i 62-68 jeg har blandt andet en sød rød flyverdragt med små øre på i str 68

men jeg kigger lige hvad jeg helt præcis har

Anmeld

11. december 2010

millesofie

Dot D skriver:

Hvad str? Jeg skal alligevel kigge efter noget til en anden

1000 tak det er str 92

Anmeld

11. december 2010

Dot D

Jeg skal nok tjekke, men har en del om ørerne i tiden, så der kan godt gå lidt Hvis det varer for længe, så prik lige til mig

Anmeld

11. december 2010

Sesse89

Desværre kan jeg ikk bidrage med noget af det du søger da jeg ikk har noget i den størrelse.

Men jeg vil bare sige at jeg godt kan lide at du vil bytte dig til ting

Kram herfra

Anmeld

11. december 2010

helora

Fisenberg skriver:

Hej i skønne damer 

de fleste af jer har nok støt på mig i debatten og for dem af jer som ikke kender mig så kan jeg fortælle lidt om mig selv

Jeg er 25år og er alene mor (eget valg) min datter er lige fyldt et år og det hele går pænt stærkt

jeg er en rigtig genbrugs haj og selv min barnevogn er købt brugt

men selv om at jeg spare og tænker mig godt om så er der bare ting der er svære at få råd til

så jeg tænkte at i anledning af julen kunne jeg måske tage mig sammen og be om hjælp

jeg hjælper selv altid alle dem jeg kan og så meget jeg kan (har allereder sendt et par pakker afsted og har to liggende som nok bliver sendt mandag)

så tænkte at der måske var nogen derude der havde det lige som mig > altså hvorfor gemme ting og tøj som man ikke bruger når der er folk derude der har brug for det<

jeg kan ikke lide at be om hjælp men sagen er den at jeg har brug for hjælp

jeg har også nogle ting som jeg kan bytte med

men det jeg har behov for lige nu og her er tøj i str 92 og strømper i str 23

vi mangler også sengetøj til babydyner og sovedragter til udenfor og madras til barnevognen - der er gået mug i vores

jeg behøver ingen julehjælp i form af hjælp til gaver eller mad men min pige vokser stærker end jeg kan følge med (hun er lige blevet et år) og jeg har desværre ikke råd til at fylde skabet så tit

håber der er nogen der vil hjælpe mig lidt ud her og som sagt så har jeg ting og sager jeg kan bytte med

Jeg har nogle sengesæt til babydyne liggende (har selv piger). Jeg vil meget gerne sende noget til dig. Send mig en PB med navn og adresse

Anmeld

11. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

hej

ja hun bruger babydyne stadig det kan hun bedst lide, men hun er også bare lang nogle sjove steder for hun er hun 82cm lang fra fod til hoved

jeg har pige tøj i 62-68 jeg har blandt andet en sød rød flyverdragt med små øre på i str 68

men jeg kigger lige hvad jeg helt præcis har

okay min søn var lige modsat han var kun 1år da han fik junior dyne fordi han pakkede sig sådan ind... hehe

det er lige den str. min datter skal i næste gang... hvis du evt. har kjoler, bukser eller bluser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.