Afvænning af Godnat-flasken?? Men hva så??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

Kaufie

Vi har så ikke skulle vænne William fra natflaske fordi han aldrig har fået den - men det kan vel sammenlignes lidt med at vænne fra natamningen...som jo også er mere en vane og hygge end det er strengt nødvendigt når de nærmer sig 1 år....

Her gik vi over til vand fra tudkop - så han får ikke noget fra kl 18, hvor vi får aftensmad og til kl 6 hvor han får morgenmad -men der skal så heller ikke gå mange minutter fra vi står op til morgenmaden står på bordet!

William får vand når han bliver puttet, så ligger han og snakker/lege lidt selv og så kalder han efter 5-15 min og får en tår igen - så lægger han sig som regel til at sove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Mie A

Vi tog den bare væk, fra den ene dag til den anden... vi havde lige to nætter hvor han vågnede og var lidt ked - men så fik han en riskiks og noget vand og så var han god igen. Vi giver ham ikke noget at spise, inden at han skal i seng.

Anmeld

1. september 2008

ka li ja

ja uden at være flov. så har vi nat flasken endnu.... og jeg kan mærke på arthur at han falder godt til ro når han får den, så det blir vi da ved med lidt endnu. det er der ingen bøger der skal fortælle mig om, hvornår skal stoppe.
det er jeg helt sikker på mig og arthur nok skal finde ud af sammen lige så stille og roligt hen af vejen:)
muligvis ved at gøre mælken gradvist tyndere hver aften så jeg ved det ikke er sulten han er når han skal sove:D

Anmeld

1. september 2008

heaven

ka li ja skriver:

ja uden at være flov. så har vi nat flasken endnu.... og jeg kan mærke på arthur at han falder godt til ro når han får den, så det blir vi da ved med lidt endnu. det er der ingen bøger der skal fortælle mig om, hvornår skal stoppe.
det er jeg helt sikker på mig og arthur nok skal finde ud af sammen lige så stille og roligt hen af vejen:)
muligvis ved at gøre mælken gradvist tyndere hver aften så jeg ved det ikke er sulten han er når han skal sove:D

ja, nemli ja.... det samme her;)

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.