Nytårskjolen 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Sofia

Carina87 skriver:

Er din kjole kommet endu? Jeg har slet ikke hørt fra dem og i følge tracknr. blev den sendt d. 14. ... Nu blir det snart sort sæk, hvis ikke den dukker op

Jeg har ikke været hjemme hele julen, men skal op og se om den er kommet i dag. Grunden til jeg har fået mail fra dem, er at jeg selv har skrevet til dem og klaget. Der skrev de tilbage den kom med post danmark, og at de derfor ikke kunne se hvor langt den var i systemet. Jeg synes det er så træls, overvejer at sende min retur hvis den kommer efter nytår, for jeg har ikke noget at bruge den til der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

CA

Sofia skriver:

Jeg har ikke været hjemme hele julen, men skal op og se om den er kommet i dag. Grunden til jeg har fået mail fra dem, er at jeg selv har skrevet til dem og klaget. Der skrev de tilbage den kom med post danmark, og at de derfor ikke kunne se hvor langt den var i systemet. Jeg synes det er så træls, overvejer at sende min retur hvis den kommer efter nytår, for jeg har ikke noget at bruge den til der.

Overvejer også at sende den retur. Det er godt nok lidt træls... Ja, hvad skal man med en ventekjole når man ikke længere er gravid 

På den anden side blir jeg vel gravid igen engang... Havde bare lige glædet mig til at få noget nyt og pænt på min elefantkrop 

Jeg hepper videre! 

Anmeld

29. december 2010

Sofia

Carina87 skriver:

Overvejer også at sende den retur. Det er godt nok lidt træls... Ja, hvad skal man med en ventekjole når man ikke længere er gravid 

På den anden side blir jeg vel gravid igen engang... Havde bare lige glædet mig til at få noget nyt og pænt på min elefantkrop 

Jeg hepper videre! 

Hmm ingen kjole her, har lige været i min postkasse - og jeg tager hjem til mine forældre i aften så nu er der ingen vej tilbage, jeg får den ikke på til nytår IHHHHHH

Anmeld

29. december 2010

Marco2

Carina87 skriver:

tjaaa, hvor lang tid tror du der går før du ikke ligner én i 25 uge??? 

Anmeld

29. december 2010

CA

Marco2 skriver:

tjaaa, hvor lang tid tror du der går før du ikke ligner én i 25 uge??? 

Jeg regner da stærkt med, at jeg skrumper ind til en pæn str. 38 i det minut krapylet kommer ud Måske ikke, men derefter er der ingen grund til at fremhæve de ekstra 20kg 

Anmeld

3. januar 2011

CA

Sofia skriver:

Hmm ingen kjole her, har lige været i min postkasse - og jeg tager hjem til mine forældre i aften så nu er der ingen vej tilbage, jeg får den ikke på til nytår IHHHHHH

Øv øv! Men så har du den til gode - måske den skal ud og luftes med en middag ude 

Jeg gik trist og uden håb ned ad trappen for at tjekke postkassen en sidste gang om eftermiddagen d. 31. 

OG DEN VAR DER!!! IH hvor var det altså dejligt! Man må sige det var på et hængene hår. 

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Øv øv! Men så har du den til gode - måske den skal ud og luftes med en middag ude 

Jeg gik trist og uden håb ned ad trappen for at tjekke postkassen en sidste gang om eftermiddagen d. 31. 

OG DEN VAR DER!!! IH hvor var det altså dejligt! Man må sige det var på et hængene hår. 

Hvor dejligt for dig. Asos har skrevet at min pakke er blevet væk under transporten, så nu har jeg fået lovning på at få pengene tilbage. Det er da altid noget

Anmeld

3. januar 2011

CA

Sofia skriver:

Hvor dejligt for dig. Asos har skrevet at min pakke er blevet væk under transporten, så nu har jeg fået lovning på at få pengene tilbage. Det er da altid noget

Øv, så er der ingen grund til at tage pænt tøj på og spise ude

Men dejligt du får pengene tilbage! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.