Nytårskjolen 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.517 visninger
37 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Sofia

Hej piger.

Jeg har netop bestilt den kjole, jeg skal have på nytårsaften. Den er meget enkel, men modellen passer mig godt, da jeg så ikke skal have helt bare arme, og den er ikke sådan tight i det - tror man kan skjule det meste af babyfedtet!   Synes ryggen ser rigtig fin ud med sløjfen og trekantsudskæringen. Tænker også at sort jo slanker.. hehe. Vil style den op med lidt forskellig glitter og stiletter (hvis jeg kan finde nogen, jeg kan presse mine fødder ned i).

Glæder mig til den kommer og håber den sidder flot!

Har I fundet ud af hvad I skal have på?

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

IAH

Den er velnok flot. Du kan jo bruge den til efter graviditeten osse. Jeg regner ikke selv med at købe kjole til nytårsaften i år. Jeg bruger en lycrakjole, jeg har haft i noget nær ti år. Så for den lidt røde negle og flotte strømpebukser. Jeg er lige akkurat kommet fra illum, hvor der allerede nu er nytårsskrud en mas, men ku intet finde alligevel. Jo, to par bomuldstrusser i nonne-design. (ikke lige til nytår!!) Jeg har meldt afbud til en julefrokost fordi jeg er for træt i dag, så nu skal jeg feste helt alene med håndboldkamp, frikardeller og salat fra i går. Jubi...jeg elsker at være gravid! (bare ikke lørdag aften) ( :Knus

Anmeld

11. december 2010

karina pigen

Sofia skriver:

Hej piger.

Jeg har netop bestilt den kjole, jeg skal have på nytårsaften. Den er meget enkel, men modellen passer mig godt, da jeg så ikke skal have helt bare arme, og den er ikke sådan tight i det - tror man kan skjule det meste af babyfedtet!   Synes ryggen ser rigtig fin ud med sløjfen og trekantsudskæringen. Tænker også at sort jo slanker.. hehe. Vil style den op med lidt forskellig glitter og stiletter (hvis jeg kan finde nogen, jeg kan presse mine fødder ned i).

Knus

uhhh hvor har du fundet den henne.....

Anmeld

12. december 2010

Marco2

Hvor er den flot. Tror bare det bliver en stor sæk her 

Nej, ved slet ikke hvor vi skal være nytårsaften, så det bliver lidt afgørende for beklædningen …

AG

Anmeld

12. december 2010

Sofia

IAH skriver:

Den er velnok flot. Du kan jo bruge den til efter graviditeten osse. Jeg regner ikke selv med at købe kjole til nytårsaften i år. Jeg bruger en lycrakjole, jeg har haft i noget nær ti år. Så for den lidt røde negle og flotte strømpebukser. Jeg er lige akkurat kommet fra illum, hvor der allerede nu er nytårsskrud en mas, men ku intet finde alligevel. Jo, to par bomuldstrusser i nonne-design. (ikke lige til nytår!!) Jeg har meldt afbud til en julefrokost fordi jeg er for træt i dag, så nu skal jeg feste helt alene med håndboldkamp, frikardeller og salat fra i går. Jubi...jeg elsker at være gravid! (bare ikke lørdag aften) ( :Knus

Med røde negle og flotte strømpebukser er jeg sikker på din kjole bliver et hit Håber du havde en god aften - det er lidt træls når man pga. graviditeten må melde afbud til ting, I know the feeling, men håber du havde en hyggelig aften alligevel. Knus

Anmeld

12. december 2010

Sofia

karina pigen skriver:

uhhh hvor har du fundet den henne.....

ASOS - de har en glimrende Maternity line!!

Anmeld

12. december 2010

Sofia

Marco2 skriver:

Hvor er den flot. Tror bare det bliver en stor sæk her 

Nej, ved slet ikke hvor vi skal være nytårsaften, så det bliver lidt afgørende for beklædningen …

AG

Tak mon ikke du alligevel ender i noget andet end en sæk, hehe, du må lige skrive når I har planerne på plads

Anmeld

12. december 2010

Diana...

Det er godt nok flot. Hvor har du fundet den henne? 

Knus Diana

Anmeld

12. december 2010

Sofia

Diana... skriver:

Det er godt nok flot. Hvor har du fundet den henne? 

Knus Diana

Tak på asos.com, de har mange flotte vente-kjoler synes jeg. Og en god sizeguide, der angiver mål. Plus de sender fragtfrit til DK lige nu.

Anmeld

12. december 2010

AA10

Sofia skriver:

Hej piger.

Knus

hvor er den fin og enkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.