Nytårskjolen 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Sofia

Carina87 skriver:

Ej, altså... Nu fik du mig lokket derind... og... ja... jeg kom til at købe en kjole Havde ellers tænkt det skulle være løsningen med den sorte sæk. Havde overvejer om man evt kunne sy noget lametta på, for at gøre den lidt mere festlig. Den idé kan du bare snuppe Pia

Nå, men første år, hvor jeg ikke tropper op i sort kjole. Forandring fryder 

Er din kjole kommet frem? Min er stadig ikke, synes det er underligt, når de skrev den blev sendt 12. december...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Er din kjole kommet frem? Min er stadig ikke, synes det er underligt, når de skrev den blev sendt 12. december...

Der er rigtig meget sne i UK - måske det tager lidt længere tid end normalt med både sne og jul?

Og tak for sidst

Anmeld

20. december 2010

CA

Sofia skriver:

Nope! Jeg undrer mig også... Men måske der er noget om snakken om sne... Håber den når frem 

Anmeld

20. december 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Der er rigtig meget sne i UK - måske det tager lidt længere tid end normalt med både sne og jul?

Og tak for sidst

Selv tak for sidst Ja det er måske pga. vejret, ihh håber bare den kommer i dag for tager hjem på juleferie i morgen og det er ikke meningen jeg skal tilbage til Århus inden nytårsaften nemlig...

Anmeld

21. december 2010

Sofia

Carina87 skriver:

Nope! Jeg undrer mig også... Men måske der er noget om snakken om sne... Håber den når frem 

Jeg har nu fået mail fra ASOS om at min kjole kommer med post DK, og at den gerne skulle være hos mig senest 30. december - hmmm jeg må jo nok lige et smut omkring Århus inden nytårsaften så, var ellers ikke lige en del af planerne, men kjolen skal jeg jo have hentet

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Sofia skriver:

Jeg har nu fået mail fra ASOS om at min kjole kommer med post DK, og at den gerne skulle være hos mig senest 30. december - hmmm jeg må jo nok lige et smut omkring Århus inden nytårsaften så, var ellers ikke lige en del af planerne, men kjolen skal jeg jo have hentet

Ellers må du jo ty til "sække"-kreationerne som nogen af os andre 

Anmeld

21. december 2010

Sofia

Marco2 skriver:

Ellers må du jo ty til "sække"-kreationerne som nogen af os andre 

Jeg har heldigvis en anden kjole der godt kan gå an... meeeeen vil hellere have den nye på

Anmeld

21. december 2010

Malonde1985

Iih den ser rigtig fin ud den kjole  håber den når at komme frem, så du kan ha den på nytårsaften!

Jeg selv fandt en lidt tætsiddende kjole fra Gina Tricot med blondeærmer i mørkelilla (hedder det egentlig det?? ).. gemmensigtige ærmer med blomster på.. Hmm.. anyway, så kan jeg rigtig flashe maven og det hele.. ha ha . Synes godt man må se at man efterhånden er højgravid, og er faktisk rigtig stolt af min mave, så vil helst ikke gemme den væk - måsen kunne nu godt blive gemt lidt af vejen , men altså det hører jo også med til at være gravid ik?

Anmeld

21. december 2010

CA

Sofia skriver:

Hmm... Ingen kjole og ingen mail her. Den må side fast i sneen. Håber den når frem Ellers må jeg i gang med den sorte sæk og noget lametta... 

Anmeld

29. december 2010

CA

Er din kjole kommet endu? Jeg har slet ikke hørt fra dem og i følge tracknr. blev den sendt d. 14. ... Nu blir det snart sort sæk, hvis ikke den dukker op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.