hvor tydelig kan en falsk positiv være ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

vanilla

MissGeoh skriver:

Ja jeg synes nu heller ikke det ligner en skyggestreg.

X'er for dig i morgen.

mange tak.. glæder mig virkelig.. sikke en julegave og få  men hold da op der er lang tid til i morgen tidlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

vanilla

Maja84 skriver:

jeg vil mene den er god nok( kigger ikke på det der negativ halløj) den er jo fint positiv og ikke meget tvivl der om der er en streg eller 2, så stort tillykke med spiren

mange takk håber du har ret  glæder mig til update i morgen tidlig men   rigtig meget lige nu.. og ham her hjemme glæder sig mindst ligeså meget

Anmeld

10. december 2010

vanilla

StephanieJ skriver:

Krydser  for at du er gravid

mange tak  håber jeg kan komme en god nyhed i morgen tidlig

Anmeld

10. december 2010

MissGeoh

vanilla skriver:

mange tak.. glæder mig virkelig.. sikke en julegave og få  men hold da op der er lang tid til i morgen tidlig

Uha, ja det kunne være lækkert.. Jeg glæder mig også til jeg engang skal teste..

Skriv så snart du har testet.. Er bare så nysgerrig.. 

Anmeld

10. december 2010

CamillaValby

vanilla skriver:

den gamle mobil jeg har taget billedet med er nooget skidt så ved ikke om det er derfor for... her har stregen den samme farve som den anden bare ikke så kraftig.. men ikke så flot lige som den anden hvis det er det du tænker på ???

Så er jeg mere rolig :-) på min tlf ligner det at den er orange :-) men er også træt hehe.

Anmeld

10. december 2010

vanilla

MissGeoh skriver:

Uha, ja det kunne være lækkert.. Jeg glæder mig også til jeg engang skal teste..

Skriv så snart du har testet.. Er bare så nysgerrig.. 

skal jeg nok  hvorlang tid er der til du kan teste ?? har du nogle syntomer ??? og håber og  også for du får gevinst snart .. en masse baby støv hermed sendt

Anmeld

10. december 2010

vanilla

CamillaValby skriver:

Så er jeg mere rolig :-) på min tlf ligner det at den er orange :-) men er også træt hehe.

hehe det er også sidst på aftenen   men håber der kommer mere svar på om jeg får lov og få et lille aug barn i morgen tidlig

Anmeld

10. december 2010

MissGeoh

vanilla skriver:

skal jeg nok  hvorlang tid er der til du kan teste ?? har du nogle syntomer ??? og håber og  også for du får gevinst snart .. en masse baby støv hermed sendt

Mange tak for det.

Jeg ved faktisk ikke helt hvornår jeg kan teste, men tror nu heller ikke der er noget.. Selvom vi hyggede på dagen hvor jeg bare havde avs i underlivet og 2 dage efter..

Men håber da der er gevinst.

Anmeld

10. december 2010

vanilla

MissGeoh skriver:

Mange tak for det.

Jeg ved faktisk ikke helt hvornår jeg kan teste, men tror nu heller ikke der er noget.. Selvom vi hyggede på dagen hvor jeg bare havde avs i underlivet og 2 dage efter..

Men håber da der er gevinst.

hvorlang tid er det siden ?? undskyld jeg spørg  og håber en masse og hvis i sexede hehe på dagen så er chancen da stor

Anmeld

10. december 2010

MissGeoh

vanilla skriver:

hvorlang tid er det siden ?? undskyld jeg spørg  og håber en masse og hvis i sexede hehe på dagen så er chancen da stor

Jamen det var vist .. nu skal jeg lige tælle..

Vi sexede den 3 og den 5 om morgenen.. Så det må faktisk have været den 4 jeg havde ægløsning.. 

Hmm nu er jeg da lidt forvirret.. Jeg havde min sidste mens den 21/11..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.