hvor tydelig kan en falsk positiv være ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.146 visninger
37 svar
0 synes godt om
10. december 2010

vanilla

tog en test i morges .. ved ikke hvad jeg skal tro da det først var efter de 3 min den kom med test stregen... men hvor tydelig kan stegen være hvis den er falsk positiv ??? er helt rundt på gulvet og fik købt 6 islagkager istedet for 3 i dag på min shoppe tur

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

miss freja

Den ser da positiv ud - hvorfor tror du at den er falsk positiv?

Anmeld

10. december 2010

vanilla

miss freja skriver:

Den ser da positiv ud - hvorfor tror du at den er falsk positiv?

tør næsten ikke tro jeg skal være mor igen  men fordi test stregen først kom efter de tre min så siger de jo den er falsk  

Anmeld

10. december 2010

miss freja

tør næsten ikke tro jeg skal være mor igen  men fordi test stregen først kom efter de tre min så siger de jo den er falsk  

Sådan gjorde min også i starten, og jeg er altså gravid  Jeg synes den ser så positiv ud, at jeg forsigtigt godt tør ønske dig tillykke

Anmeld

10. december 2010

vanilla

miss freja skriver:

Sådan gjorde min også i starten, og jeg er altså gravid  Jeg synes den ser så positiv ud, at jeg forsigtigt godt tør ønske dig tillykke

er bare så glad hvis den virkelig er der ... er 3+6 i dag så har termin 20 aug hvis den er god nok  og takker mange gange.. hvor langt er du henne ??

Anmeld

10. december 2010

miss freja

vanilla skriver:

er bare så glad hvis den virkelig er der ... er 3+6 i dag så har termin 20 aug hvis den er god nok  og takker mange gange.. hvor langt er du henne ??

Jeg  alt hvad jeg kan for at den er der for dig  Jeg testede selv positiv i 3+5.

Jeg er idag i 11+4  På fredag i næste uge skal jeg til nf skanning, så det er jeg godt nok spændt på

Anmeld

10. december 2010

vanilla

miss freja skriver:

Jeg  alt hvad jeg kan for at den er der for dig  Jeg testede selv positiv i 3+5.

Jeg er idag i 11+4  På fredag i næste uge skal jeg til nf skanning, så det er jeg godt nok spændt på

kan jeg godt forstå du er  er det den første du venter ?? min er nr 3 og den sidst i flokken.. har en af så det blir spændene hvad jeg får den her gang..

Anmeld

10. december 2010

miss freja

vanilla skriver:

kan jeg godt forstå du er  er det den første du venter ?? min er nr 3 og den sidst i flokken.. har en af så det blir spændene hvad jeg får den her gang..

Ja det er første gang jeg venter mig. Det synes bare det er så stort. Hvor skønt at du har en af hver  Det vil vi også gerne have, når vi engang får flere børn. Lige nu er det vigtigste bare, at baby har det godt

Anmeld

10. december 2010

nattergalen

Ja jeg tror også jeg vil turde sige tillykke og så krydser jeg fingre for den er der, selvom testen virker ret så positiv.. 

Anmeld

10. december 2010

vanilla

nattergalen skriver:

Ja jeg tror også jeg vil turde sige tillykke og så krydser jeg fingre for den er der, selvom testen virker ret så positiv.. 

Mange tak  er bare helt ved siden af mig selv .. og min forlovede er ligeså spændt på og se en ny test i morgen tidlig  så vi krydser fingere for den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.