Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tog en test i morges .. ved ikke hvad jeg skal tro da det først var efter de 3 min den kom med test stregen... men hvor tydelig kan stegen være hvis den er falsk positiv ??? er helt rundt på gulvet og fik købt 6 islagkager istedet for 3 i dag på min shoppe tur
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den ser da positiv ud - hvorfor tror du at den er falsk positiv?
miss freja skriver: Den ser da positiv ud - hvorfor tror du at den er falsk positiv?
tør næsten ikke tro jeg skal være mor igen men fordi test stregen først kom efter de tre min så siger de jo den er falsk
Sådan gjorde min også i starten, og jeg er altså gravid Jeg synes den ser så positiv ud, at jeg forsigtigt godt tør ønske dig tillykke
miss freja skriver: Sådan gjorde min også i starten, og jeg er altså gravid Jeg synes den ser så positiv ud, at jeg forsigtigt godt tør ønske dig tillykke
er bare så glad hvis den virkelig er der ... er 3+6 i dag så har termin 20 aug hvis den er god nok og takker mange gange.. hvor langt er du henne ??
vanilla skriver: er bare så glad hvis den virkelig er der ... er 3+6 i dag så har termin 20 aug hvis den er god nok og takker mange gange.. hvor langt er du henne ??
Jeg alt hvad jeg kan for at den er der for dig Jeg testede selv positiv i 3+5.
Jeg er idag i 11+4 På fredag i næste uge skal jeg til nf skanning, så det er jeg godt nok spændt på
miss freja skriver: Jeg alt hvad jeg kan for at den er der for dig Jeg testede selv positiv i 3+5. Jeg er idag i 11+4 På fredag i næste uge skal jeg til nf skanning, så det er jeg godt nok spændt på
kan jeg godt forstå du er er det den første du venter ?? min er nr 3 og den sidst i flokken.. har en af så det blir spændene hvad jeg får den her gang..
vanilla skriver: kan jeg godt forstå du er er det den første du venter ?? min er nr 3 og den sidst i flokken.. har en af så det blir spændene hvad jeg får den her gang..
Ja det er første gang jeg venter mig. Det synes bare det er så stort. Hvor skønt at du har en af hver Det vil vi også gerne have, når vi engang får flere børn. Lige nu er det vigtigste bare, at baby har det godt
nattergalen skriver: Ja jeg tror også jeg vil turde sige tillykke og så krydser jeg fingre for den er der, selvom testen virker ret så positiv..
Ja jeg tror også jeg vil turde sige tillykke og så krydser jeg fingre for den er der, selvom testen virker ret så positiv..
Mange tak er bare helt ved siden af mig selv .. og min forlovede er ligeså spændt på og se en ny test i morgen tidlig så vi krydser fingere for den er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128