hvor tydelig kan en falsk positiv være ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Benjamins'mor

Altså, når du tager en graviditetstest skal der jo gå 3-5 min. før du kan være sikker på at resultatet er nogenlunde præcist. Men jeg ville sige det var en positiv test.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

vanilla

281210 skriver:

Altså, når du tager en graviditetstest skal der jo gå 3-5 min. før du kan være sikker på at resultatet er nogenlunde præcist. Men jeg ville sige det var en positiv test.

det er jo også det med man skal aflæse det inden for den bestemte tid der gør jeg er så meget i tvivl om hvordan jeg skal tolke min test.. plus man har svært ved og glæde sig helt i nu.. et negativt svar er rigtig hårdt hvis man først har fået troen på der var gevinst

Anmeld

10. december 2010

Benjamins'mor

vanilla skriver:

det er jo også det med man skal aflæse det inden for den bestemte tid der gør jeg er så meget i tvivl om hvordan jeg skal tolke min test.. plus man har svært ved og glæde sig helt i nu.. et negativt svar er rigtig hårdt hvis man først har fået troen på der var gevinst

Kan så meget godt forstå dig!

Men, de sagde til min i matas, at den skulle ligge 3 min. før korrekt svar. Og skulle være læst inden 5 min, ellers kunne det være at den tog fejl.

Anmeld

10. december 2010

MissGeoh

vanilla skriver:

tog en test i morges .. ved ikke hvad jeg skal tro da det først var efter de 3 min den kom med test stregen... men hvor tydelig kan stegen være hvis den er falsk positiv ??? er helt rundt på gulvet og fik købt 6 islagkager istedet for 3 i dag på min shoppe tur

Hvis den er falsk positiv så tror jeg rent faktisk godt du må kalde mig Knud..

Jeg er mester i falsk positiv, og det er ikke SÅ tydelige overhovedet.

Tillykke med graviditeten.

Anmeld

10. december 2010

vanilla

MissGeoh skriver:

Hvis den er falsk positiv så tror jeg rent faktisk godt du må kalde mig Knud..

Jeg er mester i falsk positiv, og det er ikke SÅ tydelige overhovedet.

Tillykke med graviditeten.

hehe det må vi se imorgen tidlig  håber bestemt også den er positiv når den er så kraftig for har før haft skygge streger og der er slet ikke noget skygge streg over den her .. så håber virkelig og

Anmeld

10. december 2010

CamillaValby

Altså den ser positiv ud:-) så et forsigtigt tillykke. Hmm. Bliver simpelhen nød til at spørge er jeg den eneste der syntes at streg nr to ser mærkelig ud og har sådan en brun eller orange farve? Ellers er den da helt gal med min tlf:-)

Anmeld

10. december 2010

MissGeoh

vanilla skriver:

hehe det må vi se imorgen tidlig  håber bestemt også den er positiv når den er så kraftig for har før haft skygge streger og der er slet ikke noget skygge streg over den her .. så håber virkelig og

Ja jeg synes nu heller ikke det ligner en skyggestreg.

X'er for dig i morgen.

Anmeld

10. december 2010

Kløver

vanilla skriver:

tog en test i morges .. ved ikke hvad jeg skal tro da det først var efter de 3 min den kom med test stregen... men hvor tydelig kan stegen være hvis den er falsk positiv ??? er helt rundt på gulvet og fik købt 6 islagkager istedet for 3 i dag på min shoppe tur

jeg vil mene den er god nok( kigger ikke på det der negativ halløj) den er jo fint positiv og ikke meget tvivl der om der er en streg eller 2, så stort tillykke med spiren

Anmeld

10. december 2010

Steph_Laurits

Krydser  for at du er gravid

Anmeld

10. december 2010

vanilla

CamillaValby skriver:

Altså den ser positiv ud:-) så et forsigtigt tillykke. Hmm. Bliver simpelhen nød til at spørge er jeg den eneste der syntes at streg nr to ser mærkelig ud og har sådan en brun eller orange farve? Ellers er den da helt gal med min tlf:-)

den gamle mobil jeg har taget billedet med er nooget skidt så ved ikke om det er derfor for... her har stregen den samme farve som den anden bare ikke så kraftig.. men ikke så flot lige som den anden hvis det er det du tænker på ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.