det med at trække vejret under en ve ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

LIZO

det er så vigtigt at trække vejret ordenligt under veer.  slap af of tag en dyb indunding når du kan mærke veen er på vej og pust stille ud.. og bliv ved med det.. du kommer nemmere igemmen..

har gjordt det gemmen 2 fødsler. og har hjulpet mig begge gange uden nogle anden form for smertestillene..

2 gang hjælp det at hænge over noget.  og en varm pude kan sikker os hjælpe lidt

god arbejds lyst når du kommer så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Mikkel's mor <3

Fisenberg skriver:

det kommer lidt an på hvor tæt på sygehuset du bor men ved normale omstændigheder så er det 5min mellem

det hele gik så stærkt med mig så jeg fik først ringet da der var 3 min mellem så da jeg ankom til sygehuset gik der 3 timer ca så havde jeg født, men det var også fordi jeg holdte vejret, min jordmord troede at jeg var i fødsel da jeg kom men jeg holdte det vist lidt hen

Bor godt og vel 35 min fra sygehuset. men tænker lidt når de lover islag ville det måske være smart at være lidt i god tid ?
men kan jo altid ring og hører dem ad.

Anmeld

10. december 2010

Mikkel's mor <3

Takker for alle jeres svar
må hellere "øve" mig i at trække vejret noget bedre..

Anmeld

10. december 2010

Mussen2

Træk vejret ind mens du tæller til 4 og pust ud mens du tæller til 4 - det er vigtigt at trække vejret mens man har veer, det mindsker smerterne.

Og når det gør allermest ondt, så tænk: "Nu, er endnu en ve overstået og jeg er et skridt nærmere på at holde mit barn" fremfor : åh nej hvornår kommer den næste. Tænk på veerne som noget positivt.

Rigtigt god fødsel til dig. Det er det største!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.