Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Kats

Mettemus skriver:

Tak, jeg føler mig også rigtig heldig 

Det er nemlig rigtig rart at møde mødregruppen inden - så kan man også lige få snakket tanker i forbindelse med fødsel igennem. Det kan man selvfølgelig også hos jordemoderen, men det er rart og uforpligtende på denne måde. Det er rigtig rart at få den der "jamen så er det jo ikke bare mig der er helt forkert på den" eller "har i det også sådan at...". Lidt som her - alle de lavpraktiske ting som man ikke lige spørger lægen eller jordemoderen om. Gir' det mening - for det blev vist lidt noget rod...

Ja det giver mening

Mht. din mødregruppe, så er det da ret utroligt og super fint at det fungerer, selvom I umiddelbart kun har graviditet og geografi til fælles.
Jeg ved faktisk ikke, om det kun er geografi og terminstidspunkt, eller om det også andre faktorer de tillægger vægt når de inddeler mødregrupper her. Men jeg håber så inderligt på, at jeg ender i en homogen gruppe.

Mht. at han vender forkert - så håber jeg ikke, at du misforstod mig. Jeg kan så udmærket forstå din bekymring!  Jeg håber virkelig meget og krydser fingrer for, at han stille og roligt finder vej! Hvis ikke, så tror jeg, at et vendingsforsøg kan gøre det !

Stor knuser og held og lykke med scanningen i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.