Mettemus skriver:
Hej 
Ja han ligger med hovedet oppe ved solar plexus. Det føles som om han prøver at vende sig, men at han ikke kan komme til for mine ribben. Håber på akrobatiske øvelser af dimensioner inden torsdag.
Jeg føler mig faktisk også ret heldig med både mødregruppe og sundhedsplejerske. Det giver en rigtig god ro at kende sundhedsplejersken og at have muligheden for at få stillet nogle praktiske spørgsmål - fx om baby må sove ude osv.
Og mødregruppen er også super simpelthen fordi det er rart at have nogen at snakke baby med som er i samme situation. For selv om veninderne er søde og spørger en masse, er det begrænset hvor meget de gider høre på i længden 
Hvordan går det ellers? Nu er det ikke længe til - under en måned!!!!
Så har han bare og vende sig inden torsdag

skal du så scannes der eller hvordan? Og må jeg spørge HVORDAN vender de baby i maven ? Men glæder mig til en opdatering på hvad de siger

og håber som du ønsker en normal fødsel. Jamen her går det okay, var til JM i dag og alt var fint, dog stadig en lidt lille baby, men ikke noget alarmerende

og ja så er jeg ved at være klar til fødslen, har pakket tasken og fået styr på de sidste ting

så nu er det bare at vente og følge med herinde når de første babyer snart kommer til verden

rigtig hyggeligt at have fulgt jer alle sammen herinde

og "lovligt" kunne skrive om baby, baby og atter baby, for ja ens veninder gider ikke høre om det HELE tiden, selvom jeg kunne tale om fødsel i timevis

håber du nyder første dag i din barsel

knus Sabrina
Anmeld