10 mdr "baby" er det så for sent at invistere i en bæredims?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

dorthemus

Anne G skriver:

Hmm... Det er jo lige ved at jeg skal købe en af hver for at finde ud af hvilken der er bedst..

Okay, vidste ikke at man også kunne sætte den på siden.. Elsker at have ham på hoften, syns han sidder så godt der og så har man den anden hånd fri, men det ville nu være rart at have begge hænder fri

Du kan også købe brugt...for det er lidt en udskrivning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Anne G

dorthemus skriver:

Du kan også købe brugt...for det er lidt en udskrivning

Ja, kunne godt se at de ikke var helt billige.. Så måske man skulle købe dem brugt for at finde ud af hvilken der er bedst..

Anmeld

12. december 2010

Anne G

Mumto3 skriver:

Kort og præcist: NEJ, det er bestemt ikke for sent!!! (det eneste der sker er bare du ærgere dig over at du ikke købte den for længe side)

Jeg lover at du skal nok få meget glæde af en slynge nu og fremover.

Det er ikke fordi det sker tit at min 2årige datter kommer i slynge, men næsten hver gang vi er ude og handle og hun er i slyngen bliver jeg stoppet af andre mødre, der bære rundt på deres trætte store børn og bliver helt ødelagt i kroppen af det, så står de og kigger på min slynge og spørger misundeligt til hvor længe man kan bruge sådan en.

Det giver bare SÅ meget frihed at kunne tage afsted på tur, vel vidende at hvis barnet blvier træt, så tager man det bare op i slyngen. (altså nu taler jeg om børn over 1år-1½år) unden at man skal have en klapvogn med til al ting.

Når det er små (som i 10mdr gamle) har du også rigtig meget glæde af den derhjemme, sådan som du også selv lægger op til. men også senere hvis man har et barn der er syg, så er det fedt bare lige at sætte dem op på ryggen og lave noget.

Jeg vil klart anbefale at købe en slynge nu!

Arj jeg er virkelig ked af det,men har ikke set din besked.. Ved ikke lige hvordan jeg har overset at du har svaret mig..

Men hviken slynge er det du bruger??

Jeg er nemlig også bare ødelagt i kroppen når jeg skal rende en hel dag med  ham på armen, så det ville bare være så super lækkert med en slynge eller sele til ham..
Jeg tror også at jeg kommer til at fortryde at jeg ikke har haft en før og heller ikke til den første..

Anmeld

12. december 2010

Mumto3

Anne G skriver:

Arj jeg er virkelig ked af det,men har ikke set din besked.. Ved ikke lige hvordan jeg har overset at du har svaret mig..

Men hviken slynge er det du bruger??

Jeg er nemlig også bare ødelagt i kroppen når jeg skal rende en hel dag med  ham på armen, så det ville bare være så super lækkert med en slynge eller sele til ham..
Jeg tror også at jeg kommer til at fortryde at jeg ikke har haft en før og heller ikke til den første..

Nu er jeg slyngevejleder og har derfor...bumbommelum...på den anden side af 10 forskellige slags slynger

Men hvis du beskriver i hvilke situationer du har brug for en slynge i, så kan jeg godt anbefale en til dig

Anmeld

12. december 2010

Anne G

Mumto3 skriver:

Nu er jeg slyngevejleder og har derfor...bumbommelum...på den anden side af 10 forskellige slags slynger

Men hvis du beskriver i hvilke situationer du har brug for en slynge i, så kan jeg godt anbefale en til dig

Hehe.. jamen så kan mindre da heller ikke gøre det

Jamen det er mest når jeg er herhjemme og skal lave det praktiske, tøjvask og madlavning..

Jeg syns egentlig ikke jeg har det store problem når vi er ude at handle, der er han rigtig god til at sidde i klapvognen..
Så det er egentlig mest herhjemme at jeg har behovet..

Anmeld

12. december 2010

Mumto3

Anne G skriver:

Hehe.. jamen så kan mindre da heller ikke gøre det

Jamen det er mest når jeg er herhjemme og skal lave det praktiske, tøjvask og madlavning..

Jeg syns egentlig ikke jeg har det store problem når vi er ude at handle, der er han rigtig god til at sidde i klapvognen..
Så det er egentlig mest herhjemme at jeg har behovet..

Så vil jeg klart anbefale en Manduca

Det er en super godt bæresele, hvor komforten for både dig og dit barn er helt i top. Den er rigtig god til at bære i længere tid.

Anmeld

12. december 2010

Anne G

Mumto3 skriver:

Så vil jeg klart anbefale en Manduca

Det er en super godt bæresele, hvor komforten for både dig og dit barn er helt i top. Den er rigtig god til at bære i længere tid.

Okay, tusind tak skal du have.. Så vil jeg lige kigge nærmere på den.. Er den nem at finde ud af, for jeg er ikke en ørn i det der er for indviklet..

Anmeld

12. december 2010

Mumto3

Anne G skriver:

Okay, tusind tak skal du have.. Så vil jeg lige kigge nærmere på den.. Er den nem at finde ud af, for jeg er ikke en ørn i det der er for indviklet..

Altså jeg synes den er vildt nem, men Dortemus herinde fra var ved at sælge sin fordi hun overhovedet ikke kunne bruge den. Via en enkelt telefonsamtale hvor jeg lige guide hende igennem, så bruger hun den nu helt uden problemer, og er super glad for den.

Hvis du får problemer, så er du velkommen til at ringe til mig. Du skriver bare en pb til mig, så får du mit nummer

Anmeld

12. december 2010

Anne G

Mumto3 skriver:

Altså jeg synes den er vildt nem, men Dortemus herinde fra var ved at sælge sin fordi hun overhovedet ikke kunne bruge den. Via en enkelt telefonsamtale hvor jeg lige guide hende igennem, så bruger hun den nu helt uden problemer, og er super glad for den.

Hvis du får problemer, så er du velkommen til at ringe til mig. Du skriver bare en pb til mig, så får du mit nummer

Jeg har lige været på youtube og set en film, og den ser faktisk rigtig rigtig nem ud..
Det kræver nok lidt øvelse i starten..
Arj hvor er du altså sød.. Jeg skal nok lige skrive hvis jeg står og er ved at rive håret af mig selv

Men umiddelbart hvad jeg kan se, så er det den samme man bruger til at bære barnet foran og bagpå ik??

Bare lige så jeg ikke køber den forkerte.

Anmeld

13. december 2010

Mumto3

Anne G skriver:

Jeg har lige været på youtube og set en film, og den ser faktisk rigtig rigtig nem ud..
Det kræver nok lidt øvelse i starten..
Arj hvor er du altså sød.. Jeg skal nok lige skrive hvis jeg står og er ved at rive håret af mig selv

Men umiddelbart hvad jeg kan se, så er det den samme man bruger til at bære barnet foran og bagpå ik??

Bare lige så jeg ikke køber den forkerte.

Jo, det er den samme man bruger til foran og bagpå. Med et barn på 10 mdr vil man primært bære på ryggen, og det giver en helt utrolig frihed (til at støvsuge, bage boller osv ) Ej, spøg til side, det er super dejligt at bære på ryggen, og hvis du nogenside har været på vandretur og gået med rygsæk, så er det jo meget lettere at gå med en 10kgs baby på ryggen end med fuld oppakning en hel dag. Men af en eller anden grund er det så indgroet i vores kultur at 'det er hårdt at bære børn', at mange synes det er helt vildt at skulle bære et barn i bare 10-15 min, hvilket det faktisk slet ikke er.

Derudover er det bare super hyggeligt at blive nusset i nakken af sådan en lille størrelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.