10 mdr "baby" er det så for sent at invistere i en bæredims?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.585 visninger
43 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Anne G

Hey

Min dreng på 10 mdr, har de sidste par mdr bare skulle hænge på mig konstant.. Han vil virkelig ikke sidde for sig selv, går jeg ud fra rummet vi er i græder han og kralver efter mig og rejser sig op ad mine ben indtil jeg tager ham op igen..

Dette har så resulteret i at jeg har rigtig ondt i min højre arm, skulder og nakke.. Jeg prøver at bære ham på venstre side, men det man min motorik slet ikke finde ud af

Men nu er spørgsmålet så om det er for sent at købe sådan en, da han jo er 10 mdr og starter i dagpleje den 1 januar.. Så kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal købe en eller bare lige holde ud den sidst måned??

Kram Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

dorthemus

Nej da, jeg vil anbefale dig enten en Mei Tai bæreslynge eller en Manduca bæresele...begge er supergode for både barn og bærer

Anmeld

9. december 2010

Anne G

dorthemus skriver:

Nej da, jeg vil anbefale dig enten en Mei Tai bæreslynge eller en Manduca bæresele...begge er supergode for både barn og bærer

Okay, tusind tak for svaret.. Nu spørger jeg nok dumt, men hvor køber man dem henne??

Hvad er forskellen på dem?

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

Jeg har købt en babyhawk mei tai på www.babyhawk.com men man kan også købe dem i england og så være sikker på at undgå told og skat

Og så har jeg købt min elskede Manduca på www.mamaslife.dk og den er suveræn!!!!!

Prøv at kigge i Snik Snak Om Bæredimser debatten...der ligger mange gode tråde...har selv smidt nogle stykker derinder  Og såhar Lisbeth2910 lavet en billedtråd hvor du kan lure billeder af de forskellige.

Go jagt

Anmeld

9. december 2010

Anne G

dorthemus skriver:

Jeg har købt en babyhawk mei tai på www.babyhawk.com men man kan også købe dem i england og så være sikker på at undgå told og skat

Og så har jeg købt min elskede Manduca på www.mamaslife.dk og den er suveræn!!!!!

Prøv at kigge i Snik Snak Om Bæredimser debatten...der ligger mange gode tråde...har selv smidt nogle stykker derinder  Og såhar Lisbeth2910 lavet en billedtråd hvor du kan lure billeder af de forskellige.

Go jagt

Tusinde tak for hjælpen  Jeg må ind og kigge på de forskellige sider og kigge lidt mere i debatten

Jeg tænker når nu han er så stor skal det vel ikke være en slynge?

Undskyld alle de spørgsmål, men jeg kender dem slet ikke

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

Anne G skriver:

Tusinde tak for hjælpen  Jeg må ind og kigge på de forskellige sider og kigge lidt mere i debatten

Jeg tænker når nu han er så stor skal det vel ikke være en slynge?

Undskyld alle de spørgsmål, men jeg kender dem slet ikke

Det kan han altså sagtens...det er nok mest en smagssag, tror jeg.

Jeg ELSKER Manducaen mest, men Mei Taien fylder næsten intet så den er rigtig praktisk at have med rundt.

Anmeld

9. december 2010

Anne G

hmm... Det bliver vist ikke helt nemt at bestemme sig.. Hihi.. Jeg må lige kigge lidt og så bestemme mig for hvilken jeg vælger..

Ærger mig bare så meget nu at jeg ikke har fået købt en noget før

Tusinde tak fordi du gider hjælpe mig så meget

Anmeld

9. december 2010

Mumto3

Kort og præcist: NEJ, det er bestemt ikke for sent!!! (det eneste der sker er bare du ærgere dig over at du ikke købte den for længe side)

Jeg lover at du skal nok få meget glæde af en slynge nu og fremover.

Det er ikke fordi det sker tit at min 2årige datter kommer i slynge, men næsten hver gang vi er ude og handle og hun er i slyngen bliver jeg stoppet af andre mødre, der bære rundt på deres trætte store børn og bliver helt ødelagt i kroppen af det, så står de og kigger på min slynge og spørger misundeligt til hvor længe man kan bruge sådan en.

Det giver bare SÅ meget frihed at kunne tage afsted på tur, vel vidende at hvis barnet blvier træt, så tager man det bare op i slyngen. (altså nu taler jeg om børn over 1år-1½år) unden at man skal have en klapvogn med til al ting.

Når det er små (som i 10mdr gamle) har du også rigtig meget glæde af den derhjemme, sådan som du også selv lægger op til. men også senere hvis man har et barn der er syg, så er det fedt bare lige at sætte dem op på ryggen og lave noget.

Jeg vil klart anbefale at købe en slynge nu!

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

Anne G skriver:

hmm... Det bliver vist ikke helt nemt at bestemme sig.. Hihi.. Jeg må lige kigge lidt og så bestemme mig for hvilken jeg vælger..

Ærger mig bare så meget nu at jeg ikke har fået købt en noget før

Tusinde tak fordi du gider hjælpe mig så meget

Velbekomme..er glad for at kunne hjælpe  Husk at smide billeder i billedtråden

Anmeld

9. december 2010

Anne G

dorthemus skriver:

Velbekomme..er glad for at kunne hjælpe  Husk at smide billeder i billedtråden

Det er så skønt at man kan spørge om hjælp til noget og så få så hurtigt svar..

Det skal jeg nok gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.