10 mdr "baby" er det så for sent at invistere i en bæredims?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Anne G

dorthemus skriver:

Jeg har købt en babyhawk mei tai på www.babyhawk.com men man kan også købe dem i england og så være sikker på at undgå told og skat

Og så har jeg købt min elskede Manduca på www.mamaslife.dk og den er suveræn!!!!!

Prøv at kigge i Snik Snak Om Bæredimser debatten...der ligger mange gode tråde...har selv smidt nogle stykker derinder  Og såhar Lisbeth2910 lavet en billedtråd hvor du kan lure billeder af de forskellige.

Go jagt

Nu har jeg været inde og kigge lidt.. Og syns faktisk det er svært at vælge, da de umiddelbart ser rigtig gode ud begge to..

Uhh.. Det bliver svært at vælge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

dorthemus

Anne G skriver:

Det er så skønt at man kan spørge om hjælp til noget og så få så hurtigt svar..

Det skal jeg nok gøre

Tråden hedder BILLEDGALLERI og er på forsiden lige nu

Anmeld

10. december 2010

Cris

Du kan også gå ind på slyngebarn.dk  .... Der er en hav af muligheder! Værsgo' og nu ved du, hvad du skal lave i mange timer

Anmeld

10. december 2010

dorthemus

Anne G skriver:

Nu har jeg været inde og kigge lidt.. Og syns faktisk det er svært at vælge, da de umiddelbart ser rigtig gode ud begge to..

Uhh.. Det bliver svært at vælge...

Det kan jeg godt forstå...derfor har jeg også begge dele

Hvis jeg kun måtte vælge én ville jeg vælge Manducaen

Anmeld

10. december 2010

Anne G

dorthemus skriver:

Det kan jeg godt forstå...derfor har jeg også begge dele

Hvis jeg kun måtte vælge én ville jeg vælge Manducaen

Okay, så kan det godt være at jeg vælger den.. Da det måske er lidt dumt at have begge når han er så stor og vi ikke skal have flere...

Hmm.. Måske man skulle få nr. 3 så jeg kan prøve at bruge den til en bette også.. Begge mine drenge har været nogle værre hængetræer, men først nu at jeg tænker den tanke at man da kan købe sådan et fantastisk "hjælpemiddel", hvilket det vil være så jeg ikke skal gå rundt med en 10 kg baby på armen..

Er det nemt at binde den selv? Og kan man sagtens selv sætte ham i den  hvis man skal have ham på ryggen??

Åhh.. undskyld alle de spørgsmål

Anmeld

10. december 2010

dorthemus

Anne G skriver:

Okay, så kan det godt være at jeg vælger den.. Da det måske er lidt dumt at have begge når han er så stor og vi ikke skal have flere...

Hmm.. Måske man skulle få nr. 3 så jeg kan prøve at bruge den til en bette også.. Begge mine drenge har været nogle værre hængetræer, men først nu at jeg tænker den tanke at man da kan købe sådan et fantastisk "hjælpemiddel", hvilket det vil være så jeg ikke skal gå rundt med en 10 kg baby på armen..

Er det nemt at binde den selv? Og kan man sagtens selv sætte ham i den  hvis man skal have ham på ryggen??

Åhh.. undskyld alle de spørgsmål

Manducaen kræver lidt øvelse og jeg har ikke prøvet at sætte Runa i den på ryggen selv endnu...bruger mest Mei Taien når hun sidder på ryggen.

Jeg har selv fået rigtig god hjælp til at stramme manducaen korrekt af Mumto3 herindefra...og har selv givet hjælpen videre. Ellers har jeg brugt YouTube for at se bindeteknikker

Hvis du bestemmer dig for den så kan du bare skrive til mig, så vil jeg guide dig igennem så godt jeg kan

Anmeld

10. december 2010

Anne G

dorthemus skriver:

Manducaen kræver lidt øvelse og jeg har ikke prøvet at sætte Runa i den på ryggen selv endnu...bruger mest Mei Taien når hun sidder på ryggen.

Jeg har selv fået rigtig god hjælp til at stramme manducaen korrekt af Mumto3 herindefra...og har selv givet hjælpen videre. Ellers har jeg brugt YouTube for at se bindeteknikker

Hvis du bestemmer dig for den så kan du bare skrive til mig, så vil jeg guide dig igennem så godt jeg kan

Århh.. Tusinde tak skal du have  Dejligt at vide at man har en man lige kan trække på hvis man er i problemer

Men tror du ikke at jeg mest kommer til at have ham på ryggen nu hvor han er så stor og han vejer alligevel 10 kg nu, hvis ikke 11 kg..

Jeg tror bare ikke at jeg er en ørn til lige at få bundet den helt rigtigt.

Anmeld

10. december 2010

dorthemus

Anne G skriver:

Århh.. Tusinde tak skal du have  Dejligt at vide at man har en man lige kan trække på hvis man er i problemer

Men tror du ikke at jeg mest kommer til at have ham på ryggen nu hvor han er så stor og han vejer alligevel 10 kg nu, hvis ikke 11 kg..

Jeg tror bare ikke at jeg er en ørn til lige at få bundet den helt rigtigt.

Jo det gør du nok..eller har ham på siden.

Du kan forspænde Manducaen så den passer til dig og når han er så stor holder han godt fast i dig, så han ikke triller af når du skal spænde den.

Mei taien er nem at binde selv...Runa var kun 4 måneder gammel da jeg gav slip på hende for at binde snorene op om hende

Men som sagt man skal øve sig

Anmeld

10. december 2010

Anne G

dorthemus skriver:

Jo det gør du nok..eller har ham på siden.

Du kan forspænde Manducaen så den passer til dig og når han er så stor holder han godt fast i dig, så han ikke triller af når du skal spænde den.

Mei taien er nem at binde selv...Runa var kun 4 måneder gammel da jeg gav slip på hende for at binde snorene op om hende

Men som sagt man skal øve sig

Hmm... Det er jo lige ved at jeg skal købe en af hver for at finde ud af hvilken der er bedst..

Okay, vidste ikke at man også kunne sætte den på siden.. Elsker at have ham på hoften, syns han sidder så godt der og så har man den anden hånd fri, men det ville nu være rart at have begge hænder fri

Anmeld

10. december 2010

dorthemus

Anne G skriver:

Hmm... Det er jo lige ved at jeg skal købe en af hver for at finde ud af hvilken der er bedst..

Okay, vidste ikke at man også kunne sætte den på siden.. Elsker at have ham på hoften, syns han sidder så godt der og så har man den anden hånd fri, men det ville nu være rart at have begge hænder fri

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.