Baaaaah :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

SSL

Jarnsaxa skriver:

2011... det er også så harmonisk... 1 + 1 = 2... haha, ej okay. Man prøver totalt meget at finde tegn i INGENTING xD

hehehehe, jeg kan også mærke det.. Måske et rim, totusindeogelleve, du må ikke skælvvve.......... Når du bliver gravid  eller? var det lidt langt ude??? hehe.. Jeg har så dårlig humor, so sorry!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Putomanen

Nogle dage er bare øv dage, og det lyder som om du har sådan en. Der er bare tidspunkter, hvor man har lyst til at grave sig ned i et hul

Du får lige en fra mig

Anmeld

8. december 2010

Isabella_mor

Jarnsaxa skriver:

Okay, sorry, ikke en særlig sigende overskrift.

Jeg er bare monster træt af tingene for tiden. Synes manden og jeg går SÅ meget lort igennem. På uni er tingene ved at køre af sporet, jeg er monster syg og skal til Berlin i morgen (hvilket jeg slet ikke kan nyde pga. sygdom). Jeg har INGEN penge og en usikker økonomisk fremtid, og mandens job giver ingen overskud indtil videre. Og selvom jeg er skide glad for alle mine veninders dejlige babyer, så er det bare hårdt.. Vi sidder her, manden og jeg, og bliver ramt af lort, og der er ingen baby til os.

Ved ikke rigtig, hvad jeg vil med det her indlæg, udover at komme ud med lidt galde. Jeg håber, at alt det lort, der rammer os, er fordi der venter os en lille bæbs i 2011

Tak fordi I læste med

det skal altid gå skidt før noget kan gå godt... man skal altid prøve at være sulten før man kan føle hvor godt det føles at være mæt...

alt godt kommer til den der venter længe nok på det.

det skal nok gå Annebannanne...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.