Baaaaah :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Maise

sender lige storken til dig.

Synes altid at når noget ramler, så ramler det hele på en gang, så storttildig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Jarnsaxa

Baby-støv skriver:

øv, søde......... Jeg håber det bedste for dig og din kæreste i nu og 2011.... Og der er bebs til jer 

Sender en masse baby-støv til jer...

Tuuusind tak I lige måde!

Glæder mig simpelthen til vores mødregruppe i januar. Mmm.. bare ordet mødregruppe lyder dejligt

Anmeld

8. december 2010

Jarnsaxa

Maise skriver:

sender lige storken til dig.

Synes altid at når noget ramler, så ramler det hele på en gang, så storttildig.

Jaa, det er jo det man siger, én ulykke kommer jo sjældent alene. Men hvis livet er en rutschebane, så kommer der vel også snart en kildebakke

Men tak

Anmeld

8. december 2010

Jarnsaxa

Musen201284 skriver:

+ babystøv til dig  Og god Jul

Tak, det varmer

God jul til dig også!

Anmeld

8. december 2010

twinny

Jarnsaxa skriver:

Tuuusind tak I lige måde!

Glæder mig simpelthen til vores mødregruppe i januar. Mmm.. bare ordet mødregruppe lyder dejligt

HiHi.... det gør jeg dælme os....

Så må vi håbe der er nogle af os, der er heldige i denne her måned.... og har bebs i maven d. 15 jan.....

Anmeld

8. december 2010

Jarnsaxa

Baby-støv skriver:

HiHi.... det gør jeg dælme os....

Så må vi håbe der er nogle af os, der er heldige i denne her måned.... og har bebs i maven d. 15 jan.....

Ja, ville være SÅ dejligt for den pågældende Og også motiverende for os andre, så vi kan se, at det rent faktisk kan lade sig gøre xD

Anmeld

8. december 2010

twinny

Jarnsaxa skriver:

Ja, ville være SÅ dejligt for den pågældende Og også motiverende for os andre, så vi kan se, at det rent faktisk kan lade sig gøre xD

haha.. lige præcis.....

Så må den få ekstra tryk på under sengelagnet....

Anmeld

8. december 2010

Jarnsaxa

Baby-støv skriver:

haha.. lige præcis.....

Så må den få ekstra tryk på under sengelagnet....

Helt sikkert, der er ikke andet for

Anmeld

8. december 2010

SSL

Jarnsaxa skriver:

Okay, sorry, ikke en særlig sigende overskrift.

Jeg er bare monster træt af tingene for tiden. Synes manden og jeg går SÅ meget lort igennem. På uni er tingene ved at køre af sporet, jeg er monster syg og skal til Berlin i morgen (hvilket jeg slet ikke kan nyde pga. sygdom). Jeg har INGEN penge og en usikker økonomisk fremtid, og mandens job giver ingen overskud indtil videre. Og selvom jeg er skide glad for alle mine veninders dejlige babyer, så er det bare hårdt.. Vi sidder her, manden og jeg, og bliver ramt af lort, og der er ingen baby til os.

Ved ikke rigtig, hvad jeg vil med det her indlæg, udover at komme ud med lidt galde. Jeg håber, at alt det lort, der rammer os, er fordi der venter os en lille bæbs i 2011

Tak fordi I læste med

Sikke noget, det er jeg rigtig ked af at læse  Stakkels jer!! Jeg tror også bare jeg krydser alle fingre, tær, ben og arme for at alle 'os' piger får 2011 babyer

Anmeld

8. december 2010

Jarnsaxa

SSL skriver:

Sikke noget, det er jeg rigtig ked af at læse  Stakkels jer!! Jeg tror også bare jeg krydser alle fingre, tær, ben og arme for at alle 'os' piger får 2011 babyer

2011... det er også så harmonisk... 1 + 1 = 2... haha, ej okay. Man prøver totalt meget at finde tegn i INGENTING xD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.