Baaaaah :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Jarnsaxa

Okay, sorry, ikke en særlig sigende overskrift.

Jeg er bare monster træt af tingene for tiden. Synes manden og jeg går SÅ meget lort igennem. På uni er tingene ved at køre af sporet, jeg er monster syg og skal til Berlin i morgen (hvilket jeg slet ikke kan nyde pga. sygdom). Jeg har INGEN penge og en usikker økonomisk fremtid, og mandens job giver ingen overskud indtil videre. Og selvom jeg er skide glad for alle mine veninders dejlige babyer, så er det bare hårdt.. Vi sidder her, manden og jeg, og bliver ramt af lort, og der er ingen baby til os.

Ved ikke rigtig, hvad jeg vil med det her indlæg, udover at komme ud med lidt galde. Jeg håber, at alt det lort, der rammer os, er fordi der venter os en lille bæbs i 2011

Tak fordi I læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

HopinWishin

Jarnsaxa skriver:

Jeg er bare monster træt af tingene for tiden. Synes manden og jeg går SÅ meget lort igennem. På uni er tingene ved at køre af sporet, jeg er monster syg og skal til Berlin i morgen (hvilket jeg slet ikke kan nyde pga. sygdom). Jeg har INGEN penge og en usikker økonomisk fremtid, og mandens job giver ingen overskud indtil videre. Og selvom jeg er skide glad for alle mine veninders dejlige babyer, så er det bare hårdt.. Vi sidder her, manden og jeg, og bliver ramt af lort, og der er ingen baby til os.

Ved ikke rigtig, hvad jeg vil med det her indlæg, udover at komme ud med lidt galde. Jeg håber, at alt det lort, der rammer os, er fordi der venter os en lille bæbs i 2011

Tak fordi I læste med

Åhr hvor øv.... sommetider ramler det hele bare sammen og er dybt åndsvagt og uretfærdigt

Håber nogen sender en baby i din retning.. og så også en i min retning

Jeg håber at du trods alt, får en rigtig dejlig jul =)

Anmeld

8. december 2010

Koen.

Jarnsaxa skriver:

Tak fordi I læste med

åh lyder som en rigtig møgtid

Du får lige en KÆMPE og sender alt babystøv i jeres retning!

Anmeld

8. december 2010

Jarnsaxa

HopinWishin skriver:

Åhr hvor øv.... sommetider ramler det hele bare sammen og er dybt åndsvagt og uretfærdigt

Håber nogen sender en baby i din retning.. og så også en i min retning

Jeg håber at du trods alt, får en rigtig dejlig jul =)

Ja, det hele ramler lidt lige nu Vil se om jeg kan nyde julen lidt. Må prøve at lade være med at tænke for meget på baby!!!! Det hjælper inte...

til dig

Anmeld

8. december 2010

Jarnsaxa

lillespurv20 skriver:

åh lyder som en rigtig møgtid

Du får lige en KÆMPE og sender alt babystøv i jeres retning!

Tusind tak, håber det modtagne babystøv hjælper

Anmeld

8. december 2010

Koen.

Jarnsaxa skriver:

Tusind tak, håber det modtagne babystøv hjælper

Håber jeg os for jer

Anmeld

8. december 2010

Jarnsaxa

lillespurv20 skriver:

Håber jeg os for jer

Jarrrh, vi trænger til lidt medgang. Gerne i form af liv i mavse xD

Anmeld

8. december 2010

twinny

øv, søde......... Jeg håber det bedste for dig og din kæreste i nu og 2011.... Og der er bebs til jer 

Sender en masse baby-støv til jer...

Anmeld

8. december 2010

twinny

øv, søde......... Jeg håber det bedste for dig og din kæreste i nu og 2011.... Og der er bebs til jer 

Sender en masse baby-støv til jer...

Anmeld

8. december 2010

Pipsle2012

+ babystøv til dig  Og god Jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.