Skal IG slettes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2008

Helle30

Og jeg har stemt nej! Selvom jeg ikke er så aktiv med at lægge billeder ind, synes jeg, det er den bedste mulighed for at dele med andre, hvad der ikke behøves være til fuld beskuelse for uvedkommende.
Jeg betaler gerne en skilling for mere plads, hvis det skulle blive nødvendigt. Til de, der ikke er med i juligrp. på Igroups: Der skulle være en rimelig chance for optagelse, hvis Susan vælger at vi skal fortsætte.
Fordelen er ganske simpelt, at ikke alle kan snage i billeder af babyer med og uden tøj - med mindre de er godkendte og har et login.

:) - Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Kaufie

Kan man fortryde sin stemme? Når nu folk ellers generelt stadig er med på den - så synes jeg helt klart også bedre om IG's form hvad angår fotoalbums. Så indtil Henrik får tid i kalenderen og laver noget tilsvarende her, så stemmer jeg også for at vi bliver ved med at lægge billeder derind - og kommenterer hinandens.... Mette, der lige har forsøgt at rette lidt op på samvittigheden ved netop at smide et par pics i IG.

Anmeld

31. august 2008

ka li ja

ikke efter min mening. det er det eneste sted jeg glor billeder som regel. altså på ig

Anmeld

31. august 2008

Lene76

jeg har osse stemt nej..... syntes det er så dejligt med alle vores mange billeder derinde... og ja så ska jeg lige har 1. pladsen tilbage igen på bubbels:D

Anmeld

1. september 2008

Louise mortil4

jeg har stemt ja, men mest fordi jeg bare ikke får det brugt mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.