Skal IG slettes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal IG slettes?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.152 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. august 2008

Susan1978

Afstemning for Juli07

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

Loggidut

jeg stemmer ja :'( fordi: jeg ikke bruger det, og det er fandme ikke fair du skal kniokle med noget som jeg ikke bruger...jeg vil savne det, og elsker du har gidet at ligge de timer i det, men for din skyld siger jeg ja :'( ark susan, du har sgu gjort det godt!

Anmeld

29. august 2008

Susan1978

hold nu op tøser, i skal sgu ikke tænke på mig.. jeg har nydt det.. (H)
Det er jo mere for at være efter jer.. så den ikke bare stod stille.

og vil overhovedet ikke tænke et sekund over det, hvis jeg blev spurgt om at være admin på den nye af henriks side.. (hvis jeg var så heldig) . :D

Anmeld

29. august 2008

Marco2

Jeg stemmer nej. Men det er fordi der er billeder jeg ikke vil ha' alle og enhver kan se, og det kan de her medmindre der er lås på, men det virker sgu lidt fjalet på mig. Så nej, jeg synes IG skal forblive. Men jeg er da begyndt at lægge lidt billeder herind, men det er kun fordi jeg kan se at folk ikke kommer ind på IG længere, og man sjældent får en kommentar derinde mere .:'( AG

Anmeld

30. august 2008

BellaT

Jeg har stemt ja. Jeg er jo en af de udskældte:P;).
Undskyld for sløvheden, Susan!:$ Er glad for du har gidet.(L)
Jeg glæder mig til at der kommer en IG herinde på baby.dk. Og håber at du bliver den nye admin.
Tror det er nemmere når det er på samme side. Så kan man jo liiige klikke ind og glo og smide billeder ind.

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

30. august 2008

Kaufie

Jeg har stemt ja

Er en af dem, der liiige har smidt lidt derind når Susan har været efter os... men så igen glemt aaaaalt om IG indtil næste påmindelse....

Anmeld

30. august 2008

linemus

Jeg stemte godt nok nej. Synes det vil være synd og skam ikke at have den mulighed mere, selvom det er ærgerligt, at der ikke kommer så mange billeder derind mere. Jeg kigger jævnligt derind, men har ikke taget mig tid til at lægge billeder ind, selvom jeg rigtig gerne vil. Jeg synes det er rart at det er en lukket gruppe, og så er der et meget bedre overblik over de nye billeder end her på siden.

Det ville da være fint, hvis der kommer noget lignende her på baby.dk, men der kan jo gå lang tid, før Henrik har tid til det, så jeg stemmer for, at vi beholder ig i hvert fald indtil da.

Måske skulle reglerne laves om, nu hvor dem, der slet ikke er her mere, sikkert er blevet skåret fra? Eller også skal vi tage os selv i nakken og få lagt de par billeder på ind imellem :)

- Line

Anmeld

31. august 2008

bette

hm altså nu er jeg jo ik en del af ig :( ved faktisk ik rigtig hvad det er... så jeg ville stemme ja.... fordi så var der måske mulighed for at være en del af det næste gang der kom en

Anmeld

31. august 2008

ivfmarie

Jeg har stemt nej... Men jeg bruger ganske vist slet ikke IG i samme omfang som i "gamle dage". Jeg bruger den mest, som Susan nævner, som en "linke-side", hvor jeg kan ligge de billeder som jeg vil linke til i et indlæg her.
Og jeg synes stadig at det er mere overskueligt at se billeder på IG. Helt ærligt, så ser jeg faktisk aldrig billeder herinde... :$
Men jeg forstår 100% hvis Susan dropper at adminne den.

Marie

Anmeld

31. august 2008

Grynt

Egentligt vil jeg ikke have den skal slettes, men siden jeg ikke kan komme derind pga manglende idé om, hvad mit password egentligt er må jeg følge flertallet :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.