det klarede de da meget godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2008

ivfmarie

nej.. det er nu nok rigtigt.. Lækker er måske ikke det rigtige ord. Bare meget sød på en kær måde - lige til at spise!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

ivfmarie

men "Kuglen" aka Joachim skræmmer mig - han har de væmmeligste øjne 8(.
Ved nærmere eftertanke syns jeg at lækkerhedsfakoren blandt de "kendte" mænd er lidt sølle? Ok, Oliver er da en flot fyr - men det ved han alt for godt selv, og så syns jeg det falder lidt til jorden.

Jeg tror at Kenneth kommer til at gøre det godt - måske..

Anmeld

29. august 2008

heaven

Monica skriver:

Jannie, synes kun at han er sød på sådan en lidt nuser måde... Taler vi mand - så taler vi om ham svenskeren... Med hår og det hele... He he..

Moni - som stadig burde gå i seng

ja nemlig ja.............. kan du nu have en god rejse;)

jannie - vil flade på sofaen

Anmeld

29. august 2008

heaven

ivfmarie skriver:

Ved nærmere eftertanke syns jeg at lækkerhedsfakoren blandt de "kendte" mænd er lidt sølle? Ok, Oliver er da en flot fyr - men det ved han alt for godt selv, og så syns jeg det falder lidt til jorden.

ja, o er såmænd lækker nok, men jeg bryder mig heller ikk om den der selvglade attitude:P får du drukket noget rødvin?

Jannie

Anmeld

29. august 2008

Monica

Girlz.... Kan desværre ikke se det næste gang - må ofre mig og tilbringe ugen i de varmere himmelstrøg...:)

Men jeg ææælske r vild med dans...

Over and out.

Nat nat

Moni - lukker ned nu... slut prut...

Anmeld

29. august 2008

ivfmarie

Monica skriver:

Girlz.... Kan desværre ikke se det næste gang - må ofre mig og tilbringe ugen i de varmere himmelstrøg...:)

Men jeg ææælske r vild med dans...

Over and out.

Nat nat

Moni - lukker ned nu... slut prut...

go tur!!!!! (H)

Anmeld

29. august 2008

ivfmarie

heaven skriver:

ivfmarie skriver:

ja, o er såmænd lækker nok, men jeg bryder mig heller ikk om den der selvglade attitude:P får du drukket noget rødvin?

Jannie

uh ja!! jeg er helt skæv! nu er jeg kommetr til at lægge mig på sofaen, så nu kommer jeg nok aldrig i seng!

Anmeld

29. august 2008

Tynen

[citat][f][småt]Monica skriver:[/småt][/f] Tror også at 1. damen ryger...:'( Jeg har altså en svaghed for Thomas Evers, ved ikke hvorfor - synes bare at han er sød...(L) Vil snart gå i seng og glæde mig til Mallorca i morgen...:D:D Moni [/citat] Monica!! Det mener du da ikke :D Må hellere lige følge med i programmet så jeg kan udpege en ordentlig hottie næste gang :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.