det klarede de da meget godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. august 2008

heaven

de der "vild med dans"- deltagere.....

især hende den første synes jeg var god :P

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

ivfmarie

Hende den meget højtråbende AnneGrethe var en positiv overraskelse...
1. damen bliver nok den første i mere end én forstand... nemlig den første der ryger ud - tror I ikk? Hun virker lige lidt for stiv og tung.

Marie - gigantisk "vild med dans" fan

Anmeld

29. august 2008

Monica

Tror også at 1. damen ryger...:'( Jeg har altså en svaghed for Thomas Evers, ved ikke hvorfor - synes bare at han er sød...(L) Vil snart gå i seng og glæde mig til Mallorca i morgen...:D:D Moni

Anmeld

29. august 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Monica skriver:[/småt][/f] Tror også at 1. damen ryger...:'( Jeg har altså en svaghed for Thomas Evers, ved ikke hvorfor - synes bare at han er sød...(L) Vil snart gå i seng og glæde mig til Mallorca i morgen...:D:D Moni [/citat] say what! Mallorca - the real thing?? Er du på vej på ferie? Og jahhh - han er en lækker lille haps, ham Evers! (L)

Anmeld

29. august 2008

heaven

ivfmarie skriver:

Hende den meget højtråbende AnneGrethe var en positiv overraskelse...
1. damen bliver nok den første i mere end én forstand... nemlig den første der ryger ud - tror I ikk? Hun virker lige lidt for stiv og tung.

Marie - gigantisk "vild med dans" fan

jo, jeg tror også hun ryger...... er også spændt at se de tunge drenge i aktion, hehe.... særligt Hans Pilgård, hvis han danser ligeså dårligt som han synger, såååå.....:P

Jannie

Anmeld

29. august 2008

Monica

Jep, svigerforældrene har inviteret og betalt... :D:D Glæder mig max, men er nervøs for om "uhyret" vil sidde ordenligt i flyveren...

Har hele tasken fyldt med legetøj og frugt, rosiner, saftevand, riskager, madpakke...

Moni

Anmeld

29. august 2008

heaven

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Monica skriver:[/småt][/f] Tror også at 1. damen ryger...:'( Jeg har altså en svaghed for Thomas Evers, ved ikke hvorfor - synes bare at han er sød...(L) Vil snart gå i seng og glæde mig til Mallorca i morgen...:D:D Moni [/citat] say what! Mallorca - the real thing?? Er du på vej på ferie? Og jahhh - han er en lækker lille haps, ham Evers! (L)[/citat] nej nej nej, nu må i da lige holde, hehe.... han er da lidt flødebolle-agtig, er han ikk´....? og god tur M, er næsten (8() ikke misundelig... Jannie

Anmeld

29. august 2008

Monica

[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Monica skriver:[/småt][/f] Tror også at 1. damen ryger...:'( Jeg har altså en svaghed for Thomas Evers, ved ikke hvorfor - synes bare at han er sød...(L) Vil snart gå i seng og glæde mig til Mallorca i morgen...:D:D Moni [/citat] say what! Mallorca - the real thing?? Er du på vej på ferie? Og jahhh - han er en lækker lille haps, ham Evers! (L)[/citat] nej nej nej, nu må i da lige holde, hehe.... han er da lidt flødebolle-agtig, er han ikk´....? og god tur M, er næsten (8() ikke misundelig... Jannie[/citat] Neeeeeeeeeeeeeej, han er sådan lidt nuser...:$:$

Anmeld

29. august 2008

heaven

[citat][f][småt]Monica skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Monica skriver:[/småt][/f] Tror også at 1. damen ryger...:'( Jeg har altså en svaghed for Thomas Evers, ved ikke hvorfor - synes bare at han er sød...(L) Vil snart gå i seng og glæde mig til Mallorca i morgen...:D:D Moni [/citat] say what! Mallorca - the real thing?? Er du på vej på ferie? Og jahhh - han er en lækker lille haps, ham Evers! (L)[/citat] nej nej nej, nu må i da lige holde, hehe.... han er da lidt flødebolle-agtig, er han ikk´....? og god tur M, er næsten (8() ikke misundelig... Jannie[/citat] Neeeeeeeeeeeeeej, han er sådan lidt nuser...:$:$[/citat] hehe..... smag og behag, ik:P:P han er da sød, men ligefrem en lækkerbisken, hrum....:P nej, så hellere ham svenskeren, han er mere "mand" - bortset fra håret, hehe.. Jannie - med ævl og kævl

Anmeld

29. august 2008

Monica

Jannie, synes kun at han er sød på sådan en lidt nuser måde... Taler vi mand - så taler vi om ham svenskeren... Med hår og det hele... He he..

Moni - som stadig burde gå i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.